فرماندار: مرز شلمچه از 20 آبان ماه جاري آماده خدمت رساني به زائران است

فرماندار: مرز شلمچه از 20 آبان ماه جاري آماده خدمت رساني به زائران است 10 آبان – 94
پس از موشک باران لیبرتی از سوی سپاه قدس وعوامل مزدور عراقی  اکنون  پاسداران درشرف برنامه ریزی اعزام نیرو به عراق زیر چتر اعزامزاور در مراسم اربعین در کربلا هستند .چون هدف جوسازی علیه ی نخست وزیر عراق و تبلیغات برای نوری مالکی مزدور ودست نشانده وحمایت از بشار اسد جنایتکار است .

فرماندار ويژه خرمشهر از آغاز خدمات رساني در مرز شلمچه به زوار اربعين از 20 آبان ماه جاري خبر داد.
    
به گزارش خبرگزاري فارس از خرمشهر، ولي اله حياتي در جلسه استاني ستاد اربعين در محل بيمارستان صحرايي امام حسين(ع) با بيان اينکه کارهاي باقي مانده براي مهياسازي امکانات براي ارائه خدمات به زوار حسيني در مرز شلمچه تا پيش از فرا رسيدن اربعين به اتمام مي رسد، اظهار کرد: تمام دستگاه هاي مستقر در مرز شلمچه آماده خدمت رساني به زائران هستند.
    
وي با تاکيد بر لزوم سرعت بخشي در آماده سازي زمينه هاي لازم براي تردد سهل و آسان زائران اربعين در مرز شلمچه افزود: طبق آمار موجود، در سال گذشته از 11 روز پيش از آغاز مراسم اربعين به طور روزانه 60 هزار نفر از مرز شلمچه تردد داشته که اين مسئله لزوم سرعت بخشي به فعاليت هاي مرتبط با مهياسازي امکانات را (حداقل 20 روز پيش از اربعين) دو چندان مي کند.
    
فرماندار ويژه خرمشهر اضافه کرد: از آنجايي که اربعين امسال برابر با 11 آذرماه خواهد بود لذا بايد حداکثر تا بيستم آبان ماه امکانات براي پذيرايي و استقبال از زائران امام حسين(ع) مهيا شود.
    
حياتي با تاکيد بر ضرورت اهتمام روساي کميته هاي مختلف در جهت حرکت در اساس جدول زمان بندي و استقرار در موقعيت هاي پيش بيني شده است، تصريح کرد: با همکاري سازمان منطقه آزاد اروند و سازمان حج و زيارت بايد زيرساخت هاي استقرار 20 گيت گذرنامه در عراق تا پايان هفته جاري فراهم شود.
    
معاون استاندار خوزستان همچنين استقرار چادرهاي هلال احمر براي اسکان زائران و احداث درمانگاه از سوي کميته بهداشت و درمان را خواستار شد.
    
وي با بيان اينکه تمام تلاش ها براي تکميل پايانه مسافري مرز شلمچه، در دست انجام است، بر مسقف شدن اين پايانه و استقرار دايره گذرنامه در اين محل تا پايان هفته جاري تاکيد کرد.