به علت نبود خدمات رفاهي30 هزار واحد مسكن مهر احداثي آماده افتتاح نيست

به علت نبود خدمات رفاهي30 هزار واحد مسكن مهر احداثي آماده افتتاح نيست  5 آذر- 94
پول های پیش فروش واحدهای مسکونی مهر دردوران احمدی نژاددریافت شد ولی درد سرهای تکمیل کردنش همراه با بی پولی وبال گردن دولت روحانی شده است . برای همین  چپ وراست از سوی حامیان احمدی نژاد مورد انتقاد واقع می شود.

مديرکل مسکن مهر بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت ساخته شده که بدون متقاضي مانده است.
    اميد محمدي، در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اغلب اين واحدهاي مسکوني در مناطقي در حال احداث است که زيرساخت مناسب ندارد و اگر مشکلات تامين زيرساخت مانند آب، برق، گاز، و ساير خدمات براي اين واحدها حل شود چه بسا تقاضا براي آن نيز شکل گيرد.

    وي ادامه داد: وزارت نيرو تلاش هاي زيادي براي تامين آب و برق اين واحدهاي مسکوني انجام داده اما ساير دستگاه ها نيز بايد همت کنند و نسبت به تامين زيرساخت ها در اين مناطق همکاري داشته باشند تا واحد هاي مسکوني در اين مناطق به سرانجام برسد.

    مديرکل مسکن مهر بنياد مسکن انقلاب اسلامي بيان داشت: بيناد مسکن ماموريت احداث 347 هزار واحد مسکوني در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت را برعهده دارد که اين واحدها در 900 شهر کشور قابل احداث بوده و تاکنون 300 هزار و 700 واحد آن احداث شده و به اتمام رسيده است.

    به گفته محمدي، 286 هزار و 500 واحد مسکوني در اين شهرها به بهره برداري رسيده و حدود 30 هزار واحد نيز ساخته شده و به رغم وجود متقاضي به علت نبود زيرساخت ها آماده افتتاح نيست و مشکل خدمات رفاهي دارد.

    اين مقام مسئول اضافه کرد: بخش عمده اي از مسکن مهر تا پايان سال 94 و بخشي نيز در سال آينده افتتاح و تحويل متقاضيان مي شود.

    وي ادامه داد: برخي از واحد هاي مسکوني در شهرهاي اطراف تهران و همچنين قشم، سيستان و بلوچستان و کرمان آماده تحويل است اما مشکل زيرساخت و خدمات رفاهي دارد و با تامين زيرساخت هاي آب و برق و گاز مي تواند مسکوني شود.

    محمدي گفت: در منطقه قشم در يک مجتمع سه هزار واحدي بيش از يک هزار واحد آن آماده واگذاري است که به دليل مهيا نبودن زيرساخت ها همچنان راکد مانده است و واگذار نشدن واحدهاي مسکن مهر در اين گونه مناطق، فرسودگي و استهلاک درپي دارد.