اقتدار رژیم در گرو استكبارستيزي ملت ايران است

رئيس ستاد مركزي بزرگداشت يوم الله 13 آبان: اقتدار رژیم  در گرو استكبارستيزي ملت ايران است 10 آبان -94
برای اینکه اخلال گری یا کارشکنی در دیدار ومذاکرات ظریف با کری درو ین پیرامون سوریه شود .مکمل موضع ضد مذاکره اخیر خامنه ای اکنون اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری هم از معرکه گیری در 13 آبان سالگرد اشغال سفارت آمریکا در 58 داده است .

رئيس ستاد مرکزي بزرگداشت يوم الله 13 آبان تاکيد کرد: 13 آبان تبلور خشم الهي و انقلابي ملت ايران عليه استکبار و آمريکاست.
    حسين کاشاني پور رئيس ستاد مرکزي بزرگداشت يوم الله 13 آبان با حضور در گفت وگو با تسنيم، با اشاره به اهداف اين ستاد در يوم الله سيزده آبان اظهار داشت: نهضت امام حسين(ع) الگوي حرکت هاي حق طلبي در عالم است و ايشان نيز فرمودند: «قيام من براي شما الگوست» و پيام هاي عاشورا نيز هميشگي است و در اهميت درون مايه نهضت عاشورا اين موضوع قابل رصد است.

    وي تصريح کرد: در حال حاضر در شرايطي هستيم که رويارويي استکبار پيچيده تر و شديدتر شده است، البته از همان پيروزي انقلاب هم کساني بودند که الهام بخش مبارزه با استکبار بودند و در مقابل، افرادي هم بودند که هرگاه امام بحث مبارزه با استکبار را مطرح مي کردند به ايشان توصيه مي کردند: «ما نمي توانيم با همه دنيا بجنگيم» و آن زمان هم از نرمش دم مي زدند که اين قبيل افراد، امروز نيز وجود دارند.

    کاشاني پور اقتدار جمهوري اسلامي را در گروي آرمان خواهي و استکبارستيزي هاي ملت ايران دانست و گفت: 13 آبان تبلور خشم انقلابي، الهي و حسيني ملت ايران است و در اين روز ملت ايران با هوشياري عليه استکبار و در راس آن آمريکا قدم برداشتند.

    رئيس ستاد مرکزي بزرگداشت يوم الله 13 آبان، با بيان اينکه استکبار و آمريکا رو به افول هستند و هيچ يک از آرزوهايشان برآورده نشده است، تاکيد کرد: امروز مي بينيم که طرف آمريکايي بر سر ميز مذاکره با ما نشسته براي رفع نيازخودشان است و آنها براي ما پاي ميز مذاکره نيامده اند؛ آنها هميشه ثابت کرده اند در پي نابودي ما هستند و اگر برخي افراد دچار ذوق زدگي و خوشحالي شده اند، اين موضوع از عدم علم سياسي آنها حکايت دارد.