كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 4 آذر -94
كيهان و خوانندگان
      پیام های دروغین وقلابی اوین نامه ی سربازجو شریعت نداری آنقدر آشکارا  ساختگی ووارونه است که محال است کودن ترین بسیجی ساندیس خوررا بفریبد .چون مگر فرقی بین روسیه وآمریکا می باشد که قربون صدقه پوتین رفته شده وبد وبیراه به آمریکا گفته شده است؟در صورتیکه روس چندبرابربیشتر هزینه ی تولید سوخت هسته ای نیروگاه اتمی بوشهررا گرفته ولی هنوز تحویل نداده است .مشابه همین اقدام را باموشک های اس- 300 کرده است . ولی خطاب به رفسنجانی وروحانی  پیام به ملت ايران داده شده است که باید بداند کساني که آمريکا را کدخدا مي دانند و مردم ايران را نوکر، او ذلت را براي شان به ارمغان خواهد آورد نه عزت را. کساني که فکر مي کنند با نزديکي بيشتر به شيطان امنيت و رفاه را براي کشور خواهند آورد سخت در اشتباهند چرا که نزديکي به شيطان، فقر و بيچارگي در پي دارد. کشوري که قتل عام هاي چندصد هزاري سرخپوستان را رقم زد، از بمب اتم عليه انسان هاي بي گناه استفاده کرد، جنايت هاي بي شمار عليه ملت ما طي 36 سال گذشته از جمله کودتاها، طبس، زدن هواپيماي مسافربري، جنگ تحميلي 8 ساله و... کار او بوده و حال نيز به علت عدم موفقيت در برابر سد پولادين ملت مان به تاسيس گروهک هاي تروريستي مثل داعش مبادرت ورزيده او مي خواهد براي ما عزت بياورد!!

    * خدا را سپاس که رهبرو مقتدايي حکيم و فرزانه داريم که روساي جمهور ديگر کشورها قبل از انجام تشريفات رسمي استقبال مسئولين براي گرفتن روحيه و انرژي به خدمت ايشان مي رسند. و افسوس بر کساني که لياقت بهره مندي از هدايت هاي خورشيد انقلاب را ندارند.
     * اين امنيت و آسايش حاکم در کشور را مديون وجود نعمت رهبري هستيم. خداوند را بابت اين نعمت بزرگ شکرگزاريم.

     * روزنامه هاي زنجيره اي و حامي دولت از همصدايي با رسانه کثيفي چون راديو فردا در مورد بسيج حيا کنند. بسيج يک حزب نيست بلکه متعلق به حزب خداست و يک فرمانده مقتدر و حکيم و فرزانه و خدايي در راس خود دارد به نام امام خامنه اي.

    به اين فتنه گران عرض مي کنيم از درگاه خداوند عذرخواهي و توبه کنند که در توبه هميشه باز است. از مردم فهيم و بابصيرت و بسيجي کشور هم عذرخواهي کنند. با اين انگ ها نمي توانند مانعي در برابر بسيج ايجاد کنند.    
فرجي، ترابي، کريمي

    * جناب آقاي زنگنه وزير محترم نفت، وقتي آمريکاي جهانخوار و اذناب آن از انرژي به عنوان ابزار سياسي استفاده مي کنند چرا ما دائم اعلام مي کنيم ما از گاز به عنوان ابزار سياسي استفاده نمي کنيم! اين موضع انفعالي خلاف قرآن کريم است که مي فرمايد: «با دشمن همان گونه که با شما دشمني مي کند برخورد کنيد

      * رئيس جمهور مي گويد که دولت در پي پيروزي جناح خاصي در انتخابات نيست! ولي چرا در آستانه انتخابات برخي استانداران را عزل و افراد مرتبط با جناح خاص را به کار مي گيرند!

    * ملت ايران بداند کساني که آمريکا را کدخدا مي دانند و مردم ايران را نوکر، او ذلت را برايشان به ارمغان خواهد آورد نه عزت را. کساني که فکر مي کنند با نزديکي بيشتر به شيطان امنيت و رفاه را براي کشور خواهند آورد سخت در اشتباهند چرا که نزديکي به شيطان، فقر و بيچارگي در پي دارد. کشوري که قتل عام هاي چندصد هزاري سرخپوستان را رقم زد، از بمب اتم عليه انسان هاي بي گناه استفاده کرد، جنايت هاي بي شمار عليه ملت ما طي 36 سال گذشته از جمله کودتاها، طبس، زدن هواپيماي مسافربري، جنگ تحميلي 8 ساله و... کار او بوده و حال نيز به علت عدم موفقيت در برابر سد پولادين ملت مان به تاسيس گروهک هاي تروريستي مثل داعش مبادرت ورزيده او مي خواهد براي ما عزت بياورد!!

        * دولت تدبير و اميد پاسخ بدهد چرا بايد هزاران جوان تحصيل کرده کشورمان بيکار باشند ولي پسر مهاجراني فراري و مواجب بگير آل سعود سر از وزارت نفت دربياورد و در گم شدن دکل نفتي دست داشته باشد.

       * چقدر خوب مي شد اگر دستور آقاي رئيس جمهور مبني بر ممنوعيت برگزاري اردوهاي مختلط دانشجويي در دانشگاه ها قبل از گلايه رهبر معظم انقلاب از اين عمل مذموم صورت مي گرفت.

     * حادثه تروريستي فرانسه نشان داد حاميان تروريست هاي داعش از نابودي آنها توسط جبهه مقاومت مطمئن شده اند. با اين خودزني و بازي جديد قصد دارند ورود گسترده نظامي خود در دو کشور عراق و سوريه را به يک نوعي توجيه کنند و اگر بتوانند دو دولت قانوني حاکم در اين دو کشور را ساقط نمايند.

    * دولتمردان سري به شهرک هاي صنعتي استان تهران بزنند. خيلي از توليدکنندگان ورشکسته شده اند و خون گريه مي کنند. چرا اين دولت قصد ندارد تکاني به خودش بدهد و عرصه اقتصاد را فعال کند؟

        * اصلاح طلبان گفته اند آمريکايي ها دندان هايشان ريخته و رابطه ايران و آمريکا رابطه گرگ و ميش نيست. کاش براي باورپذير کردن چنين ادعايي اين جماعت در سال هاي 78 و 88 فتنه به وجود نمي آوردند و به نمايندگي از آمريکا به نظام و کشور خسارت وارد نمي کردند! کاش آن قدر آمريکايي ها را به تشديد تحريم اقتصادي ايران تحريک نمي کردند تا اينکه کسي حرف شان را باور کند.

     * به نظر مي رسد دولت در برخي بخش ها نه تنها مشکل مالي ندارد بلکه شاهد ولخرجي هاي آن هستيم از قبيل يارانه مطبوعات به روزنامه هاي رنگي و کم تيراژ و بعضا زنجيره اي که به طور رايگان نيز در برخي معابر و بازارها توزيع مي شود مثلاروزنامه خبر را که در چهارراه شيراز به صورت مجاني پخش مي کنند.

     * پيشرفت هايي که نظام در عرصه دفاعي کرده قابل قدرداني است. چقدر خوب مي شد دولت در عرصه اقتصاد با الگوگيري از تجارب بخش صنايع دفاعي گام هاي بزرگي برمي داشت و رو به جلو حرکت مي کرد.

    * وزير محترم کشور پاسخ بدهند چرا شهر شلمان از توابع شهرستان لنگرود در استان گيلان با گذشت چند سال بخشداري و بخشدار ندارد. بنويسيد تمام پيگيري هاي ما تاکنون نتيجه نداده است.

       * از مسئولين امر درخواست مي شود براي پايمال نشدن حق و اجراي عدالت در پرداخت قبوض (آب، برق، گاز) ساکنان منازل و آپارتمان ها با کنتور مشترک، اجراي طرح نصب کنتورهاي جداگانه و فرعي براي اين اماکن با قرار دادن مزايا و تسهيلات ويژه و آسان در خريد و نصب آنها مانند اقساطي کردن هزينه ها الزامي و عملي کنند.

    * در مدرسه ]...[ شهرستان مرند دانش آموزان را اجبار به آوردن پول براي حمايت از مدرسه مي کنند يکي از دانش آموزان گفته پول نداريم اولياي مدرسه پاسخ داده اند چون پول يارانه را گرفته ايد هيچ عذري پذيرفته نيست. چرا بايد در مدرسه دانش آموزان تا اين حد تحقير بشوند.

      * سال گذشته براي زيبايي چهره به يک پزشک پوست در زاهدان مراجعه کردم ولي به حالت مرگ افتادم چند ماه تکلم خود را به طور کل از دست دادم. بعدها کاشف به عمل آمد که ايشان فقط مدرک فني حرفه اي دارد کار به شکايت کشيده شد. چندين ماه مي شود که براي رسيدگي پرونده به دادگاه مي روم و مي آيم از اين خانم فقط 50 ميليون تومان وثيقه گرفته اند و به کار خودش که دخالت در امور پزشکي است ادامه مي دهد. از مطبوعات کشور تقاضا دارم پيگير اين قضيه باشند.    
رحيمه کامبوزيا
    * از مسئولين نيروي انتظامي درخواست مي شود طرح امنيت محله محور را در جواديه منطقه 16 اجرا کنند.

      * تعداد اتوبوس هاي خط جواديه - فياض بخش بسيار کم است و همين تعداد کم هم فرسوده و از رده خارج هستند. از مسئولين امر درخواست مي شود در تعويض و افزايش تعداد اتوبوس ها درنگ نکنند و براي مردم زحمتکش و شريف جنوب شهر ارزش بيشتري قائل شوند.

     * در ماه محرم و صفر شايسته است سخنرانان و متوليان مساجد و هيئت ها براي بهره بيشتر مخاطبان از منابر هر دهه با معرفي يک کتاب مانند حماسه حسيني استاد شهيد مطهري به عنوان موضوع سخنراني هم به محتواي مراسم عمق بخشند و هم به امر کتابخواني رونق بخشند. در قالب اين برنامه در اين 6 دهه کتاب مطالعه خواهد شد.    
موسيوند