نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  4 آذر- 94
توضیح دولت
از دولتمردان تدبیر و امید انتظار داریم حداقل بیایند و از طریق صدا و سیما یا رسانه‌های گروهی توضیح بدهند که اگر تورم پایین آمده است، چرا اتفاقاً نرخ آب، گاز، برق، تلفن، عوارض شهرداری و... افزایش پیدا کرده‌اند؟ تنها چیزی که در این میان به نظر می‌آید ثابت مانده است، حقوق کارگران و کارمندان است!حقوق کارگران را طوری تنظیم کنید که با معیشت آنان سازگاری داشته باشد.یک کارگر عائله‌مند – تهران
اصلی که مغفول ماند
اصل 44 قانون اساسی برای خصوصی سازی درست و مناسب و همه جانبه اجرا نشد. چرا یک کارمند پس از سال‌ها خدمت باید به عنوان کارگر با حداقل حقوق بازنشسته شود؟ چرا شرکت‌های دولتی به وسیله همین اصل املاک و مستغلات و دارایی‌های خود را می‌فروشند، در عوض سودهای 800 تا 900 میلیون تومانی به مدیران و اعضای هیات مدیره‌ها می‌دهند؟یک بازنشسته مستمری‌بگیر - تهران

* یک بیمار دیابتی از تهران: به مسئولان بگویید درباره عوامل موثر و ریشه بیماری دیابت بیشتر اطلاع رسانی کنند تا بتوان از آمار مبتلایان به این بیماری کاست.
* اصغرزاده از تهران: ضمن احترام به دولت آقای روحانی، باید اذعان داشت ما چیزی از کاهش تورم حس نمی‌کنیم، چرا که هزینه‌ها بالا است، اجناس هم گران است، قدرت خریدمان هم که بیشتر نشده، پس چطور می‌توانیم به کاهش تورم دلخوش باشیم؟
*
از اهالی محل: در میدان قیام به سمت چهارراه مولوی، ابتدای کوچه کریمی، خرابه‌ای وجود دارد که آنجا به پاتوق معتادین و افراد خلافکار تبدیل شده است. چندین بار به شهرداری، سامانه 137 و نیروی انتظامی هم گفتیم خبری نشد! شما اطلاع رسانی کنید شاید رسیدگی کنند.
* یک بازنشسته آموزش و پرورش از بابلسر: به مسئولان بگویید با اینکه مهرماه سال 93 بازنشسته شدیم، اما هنوز پاداش پایان خدمت خودمان را دریافت نکرده‌ایم، تکلیف ما چیست؟
*
یکی از مسافران همیشگی مترو از تهران: بوی تعفن و فاضلابی که در ایستگاه مترو هفتم تیر بعد از پیاده شدن از مترو و بالا رفتن از پله‌های برقی به مشام مسافران می‌آید، واقعاً افتضاح و بعضی اوقات مسافران را با مشکلات فراوانی روبرو می‌کند. لطفاً تذکر بدهید تا مشکل مرتفع شود.