3 کشته شده در سوریه در تهران و تبریز دفن شدند

   3 کشته شده در سوریه در تهران  و تبریز   دفن شدند   7 دی – 94
یک کشته دانشجوی کارشناسی ارشد و یکی  جزو پرسنل صدا وسیما و یکی هم پاسدار بوده است .

پيکر مطهر شهيد حميدرضا اسداللهي از مدافعين حرم و فعالان و نخبگان حوزه بين الملل که در سوريه به شهادت رسيد، تشييع و در گلزار شهداي بهشت زهراي تهران به خاک سپرده شد.
    به گزارش خبرگزاري تسنيم، صبح ديروز پيکر مطهر شهيد حميدرضا اسداللهي بعد از برگزاري مراسم تشييع در خيابان شهيد آيت الله سعيدي (غياثي) به بهشت زهرا (س) منتقل و در جوار عموي شهيدش که در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسيده است در قطعه 50 گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

    شهيد حميدرضا اسداللهي 30 ساله و دانشجوي کارشناسي ارشد ادبيات عرب دانشگاه تهران، از فعالان و نخبگان حوزه بين الملل بود که ارتباط موثر و مستمري با نيروهاي جهادي ديگر کشورها داشت. با خبر شهادت اين شهيد والامقام که فعاليت هاي فرهنگي مختلفي در کشورهاي مسلمان منطقه داشت، مراسم هاي بزرگداشتي در کشورهاي عراق، يمن و پاکستان برگزار شده است. از اين شهيد والامقام که در جريان مبارزه با تروريست هاي تکفيري داعش در شهر حلب سوريه به شهادت رسيد دو فرزند پسر 4 ساله و دو ماهه به يادگار مانده است.

        
تشييع نخستين شهيد مدافع حرم صدا و سيما
    همچنين پيکر مطهر شهيد داود جوانمرد نخستين شهيد مدافع حرم صدا و سيما از مقابل ساختمان شماره 4 معاونت فناوري و رسانه هاي نوين تا مسجد بلال صداوسيما تشييع و پس از انتقال به بهشت زهرا (س) طبق وصيتش در کنار همرزمان شهيدش که در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسيدند، در قطعه 40 گلزار شهدا به خاک سپرده شد. شهيد جوانمرد در منطقه حلب سوريه مورد اصابت ترکش هاي خمپاره دشمنان اسلام قرار گرفت و به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

        
تشييع پيکر پاک شهيد مدافع حرم در تبريز
    پيکر مطهر شهيدي ديگر از شهداي مدافع حرم، ديروز در تبريز تشييع شد.

    به گزارش ايرنا، پيکر پاک شهيد اسماعيل کريمي ديروز با شرکت مردم شهيدپرور تبريز بر دوش خانواده و همرزمانش در وادي رحمت تشييع شد.

    در آيين تشييع اين شهيد دلاور، تعدادي از مسئولان نظامي و اجرايي استان از جمله فرمانده تيپ مکانيزه امام زمان و معاون اجرايي سپاه عاشورا حضور داشتند.

    پيکر اين شهيد قرار است امروز در زادگاهش شهرستان هشترود تشييع و به خاک سپرده شود. «اسماعيل کريمي» متولد سال 1369 بوده و اولين شهيد مدافع حرم از شهرستان هشترود است.

        
جانباز ساوجبلاغي آسماني شد
    رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اعلام کرد که يکي ديگر از يادگاران دفاع مقدس در اين شهرستان آسماني شد. خليل رجبي به خبرنگار ايرنا گفت: جانباز 70 درصد حاج علي اصغر اديبي پيش از ظهر ديروز پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشي از مجروحيت جنگ در سن 44 سالگي به همرزمان شهيدش پيوست.

    وي اظهار داشت: اين يادگار دفاع مقدس در سال 66 از ناحيه شکم مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به شدت مجروح شد.