برج میلاد تهران 4 روز تعطیل است

برج میلاد تهران 4 روز تعطیل است 10 آذر- 94
وقتی برای 37 سال دین ا بزار شده باشد باید با بهانه  ی اربعین 4 روز کشور تعطیل شود تاخیلی ها به جای روانه شدن به سوی کربلار اهی شمال یا جزیره کیش و شیخ نشین ها و ترکیه و ....شوند .البته آمار تصادفات درجاده های مرگ آفرین ومرگ و میر  در این روز هم افزایش می یابد .

بخش خبری: مدیرعامل برج میلاد تهران از تعطیلی چهار روزه این برج خبر داد و گفت: همزمان با ایام سوگواری برای سالار شهیدان در اربعین حسینی، رحلت حضرت رسول‌الله‌(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) بازدید از این مجموعه امکان پذیر نیست.
علیرضا شریفی با بیان این مطلب افزود: با توجه به درپیش بودن اربعین حسینی و همچنین رحلت رسول الله(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا(ع) و به منظور حضور هموطنان عزیز در مراسم‌های عزاداری، بازدید از مجموعه برج میلاد تهران در روزهای 11 و 19 تا 21 آذر ماه امکانپذیر نیست و این مجموعه تعطیل است.
وی ادامه داد: همچنین ساعت بازدید از این مجموعه در روزهای قبل از اربعین و شهادت حضرت رسول اکرم (ص) که شامل روزهای سه شنبه 10 آذرماه و چهارشنبه 18 آذرماه است، از ساعت 9 تا 17 بوده و امکان بازدید برج میلاد تهران پس از ساعت 17 وجود ندارد.
شریفی درباره همزمانی توزیع بلیت‌های خورشید کاروان وتعطیلی برج میلاد تهران توضیح داد: نمایش خورشید کاروان براساس برنامه زمانبندی اعلام شده در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران اکران می‌شود و هیچ خللی در ساعات اکران این نمایش وجود ندارد.
مدیرعامل برج میلاد تهران اعلام کرد: شهروندانی که بلیت خورشید کاروان را در روزهای 21،20،19،11 تهیه کرده‌اند می‌توانند براساس ساعت اعلام شده در بلیت‌ها به تماشای نمایش خورشید کاروان در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران بنشینند.