نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  7  دی – 94
شعار تفرقه در پایگاه وحدت
روز جمعه گذشته خدا توفیق حضور در نمازجمعه را به بنده عنایت کرد. پس از اقامه نماز وحدت‌بخش جمعه و اقامه نماز بر پیکر یکی از شهداء مدافع حرم و پس از خروج نمازگزاران از درب شبستان و طی مسیر خیابان‌های مصلا تا مترو. فردی مرتبا شعارهای تفرقه‌افکنانه و دشمن شادکن سر می‌داد. باعث تاسف اینکه هیچ یک از برادران ستاد نمازجمعه کوچکترین تذکری به ایشان نداد. این فرد، متاسفانه در هفته وحدت و نماز وحدت‌بخش جمعه علناً به یکی از مسئولان محترم نظام اهانت می‌کند و علیه ایشان شعار می‌دهد و ایشان را با آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود همسان می‌کند. یقیناً افرادی که چنین شعارهای تفرقه‌انگیزی می‌دهند، مامور دشمنان قسم‌خورده نظام می‌باشند یا فریب خورده‌اند. زیرا چنین شعارهایی در هفته وحدت، نمازجمعه یقیناً کار دشمنان جهت ایجاد تفرقه می‌باشد.والسلام.احمدیاری – تهران

* یک شهروند تهرانی: برای پرداخت عوارض خودرو از طریق سامانه پرداخت عوارض اتومبیل باید بیش از 2 ساعت پای کامپیوتر وقت صرف کرد و کد فعال سازی گرفت و این درحالی است که فلسفه این روش، صرفه‌جویی در وقت و عدم مراجعه حضوری به دفاتر شهرداری است.به مسئولان این سایت بگویید فکری برای بهتر شدن سایت‌شان بکنند.
*
معصومی از تهران: پارک دوبله و توقف بی‌مورد خودروها در تقاطع دردشت، گلبرگ سبب ایجاد ترافیک‌های سنگین در این منطقه می‌شود. تذکر بدهید تا ماموران راهنمایی و رانندگی رسیدگی کنند.
*
چراغی از تهران: حدود یکسال است که خیابان کمیل واقع در منطقه 10 شهرداری توسط شرکت آب و فاضلاب حفاری شده و کار آنها هم به اتمام رسیده، ولی متاسفانه از جمع‌آوری بلوک سیمانی که مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنین، خودروها و رهگذران به وجود آورده اقدامی صورت نگرفته است! لطفاً به مسئولان ذیربط تذکر دهید تا موضوع سریعاً بررسی شود.