حضور در مراسم ارتحال خمینی یک حرکت عبادی سیاسی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:
حضور در مراسم ارتحال خمینی یک حرکت عبادی سیاسی است  13 خرداد -95
چرا خودزنی شده است .چون بااین حساب آن میلیون ها شهروندان تهرانی که درچنین روزی به شهرهای استان های شمالی کشور یا پارک هاو مناظر اطراف تهران می روند ودراین نمایش خیمه بازی معرکه گیری سال مرگ خمینی شیاد شرکت نمی کنند بایدمخالف این حرکت عبادی- سیاسی باشند که برگردان ادعای مضحک دین ابزاری شده 37 ساله دراجرای نمازجمعه های سفارشی وکنترل شده است؟
خرم آباد – خبر نگار روزنامه جمهوری اسلامی: سرهنگ حسین پازدار معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در نشست خبری بیست‌وهفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) یک حرکت عظیم عبادی وسیاسی است و امسال با هدف اعلام وفاداری دوباره مردم وتجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی وتجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد ماه در مرقد مطهر این امام برگزار می‌شود.
وی گفت: بدنبال این هستیم که در مراسم امسال بتوانیم بهتر از سال‌های گذشته جوانان و نوجوانانی که در این کاروان‌ها حضور دارند با راه و منش امام خمینی(ره) آشنا شوند که در این رابطه 8 هزار بسته فرهنگی تهیه شده است.
وی بیان کرد: به‌ تناسب جمعیت و مقدرات هر شهرستانی ثبت‌ نام برای اعزام انجام ‌شده و هماهنگی‌ها لازم با مدیران و فرمانداران انجام‌گرفته است. معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه لرستان گفت: ثبت‌ نام زائران از 15 اردیبهشت در سراسر مساجد و پایگاه‌ها آغاز شده وتا یکم خرداد ماه ظرفیت اعزام تکمیل شد.
پازدار با بیان اینکه 9 هزار لرستانی در قالب 11 کاروان از شهرستان‌های مختلف استان برای شرکت در مراسم بیست وهفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند، اظهار داشت: اقدامات این کاروان‌ها با تشکیل قرارگاههی تحت عنوان قرارگاه شهید فهمیده در قالب 10 کمیته از قبیل ثبت‌نام و آمار، بهداشت و درمان، فرهنگی، اطلاع‌رسانی، ترابری و پذیرایی، ارتباطات، امنیت بازرسی و نظارت، اسکان و استقرار در تهران و کمیته خواهران برنامه ‌ریزی‌ شده است.
وی اضافه کرد: در هر کاروان از شهرستان‌های استان یک اتوبوس به خانواده شهدا و جانبازان اختصاص داده شده است.
معاون هماهنگی‌کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امسال به موضوع فرهنگی و معنوی کاروان‌های اعزامی توجه خاصی شده و همراه هر اتوبوس از کارون‌های لرستان یک مداح، روحانی، یک همیار پلیس اعزام می‌شوند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ازنه هزار اعزامی استان لرستان 70 درصد برادران و 30 درصد خواهران هستند و تلاش ما این است که امسال بیشتر از سال‌های گذشته در بحث محتوایی بویژه برای جوانان و نوجوانان در جهت آشنایی با سیره امام (ره) کار شده است
وی اظهار داشت: با توجه به بخشنامه جدید بسیج مستضعفین در مراسم امسال تعدادی از زائران بالباس محلی واستان‌های عشایر نشین حضور پیدا می‌کنند.
معاون هماهنگی‌کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: سال گذشته طبق ارزیابی‌هایی که صورت گرفته بود، سپاه حضرت ابولفضل(ع) با ارائه خدمات مطلوبی که ارائه نمود، از 100 امتیاز توانست نمره 94 را کسب کند که جایگاه بسیار مطلوبی را در بین سایر استان‌ها کسب کرد.