نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  11 مهر -95
اسراف در آبیاری فضاهای سبز
برای آبیاری پارک‌ها در تهران بنظر می‌رسد آب بسیاری هدر می‌رود. اولا خیلی از شیرهای آب که حتماً تعدادشان در کل تهران فراوان است، چکه می‌کنند، دیگر اینکه کارگرانی هم که با شیلنگ آبیاری می‌کنند اکثرا آموزش دیده نیستند و بسیاری از آب مصرفی را به خیابان‌ها می‌ریزند. آبیاری خودکار و چرخان هم اغلب قسمتی از آسفالت و معابر بزرگراه‌ها را در برمی‌گیرد. در کل این وضعیت بحرانی آب بنظر می‌رسد به اندازه کشاورزی صدها هکتار زمین، آب مصرف می‌شودیک شهروند تهرانی

*گرایلی از تهران: در خیابان گوهری، کوچه جلالی، حوالی خیابان معلم به دلیل ازدیاد درختان، مگس های سفید در این منطقه موج می‌زند. متاسفانه چند روز پیش شهرداری فقط خیابان شهید قدوسی را سمپاشی کرد و رفت و این محل به حال خود رها شده است.
* نادری از تهران: خواستم از مسئولان مترو بپرسم آیا خودشان صبح‌ها و بعداز ظهرها برای رفتن به سرکار و بازگشت از آن، از مترو استفاده می‌کنند؟ آیا می‌دانند در این ساعات در قطارها چه می‌گذرد؟ آیا خبر دارند دستگاه‌های تهویه مترو پاسخگوی این همه مسافر نیست که در بدترین شرایط داخل واگنها به صورت فشرده قرار دارند؟
* کریمی از تهران: در هفته اول مهرماه واقعاً ترافیک شهری بیداد کرده بود. چرا مسئولان فکری به حال ترافیک شهر تهران مخصوصاً در هفته اول مهرماه نمی‌کنند؟ فقط بلدند شعار بدهند و در عمل همچنان شاهد این مشکل طاقت‌فرسا در تهران هستیم.
*
از اهالی محل: آبیاری فضای سبز محدوده خیابان بخشایش سعادت آباد با وجود پیگیری‌های مکرر انجام نمی‌شود و متاسفانه درختان در حال نابودی هستند.
* حمیدی از تهران: روزانه و بطور مستمر در روزنامه‌ها می‌خوانیم که مجرمی پس از بارها دستگیری و زندان و بعد از آزاد شدن، مجدداً دست به دزدی و سرقت زده و دستگیر و روانه زندان شده است. موضوع مهم این است که این قبیل افراد کار دیگری بلد نیستند و حتی اگر 50 سال هم زندانی شوند پس از آزادی مجددا همان کار را ادامه می‌دهند.