ممنوعیت4روزه ترددکامیونها در دو محور شمالی

ممنوعیت4روزه ترددکامیونها در دو محور شمالی  8آذر- 95
38 سال منابع وذخایر کشور شبانه روزغارت شده است .ولی  به جای اینکه جاده سازی استاندارد در  کشور شود تاموجب افزایش آمار تصادفات و مرگ ومیر نشود حتی جاده ها ترمیم نشده اند تا برای رفع نیاز وجودخودروها درجاده ها  محدودیت وممنوعیت  برای  تردد کامیون ها اعمال نشود .

 

ساری - ایرنا- با فرارسیدن تعطیلات آخر ماه صفر، پلیس راه تردد کامیون ها در محورهای هراز و سوادکوه را برای تسهیل در رفت و آمد خودروهای سواری به مدت چهار روز ممنوع کرد.


* جاده هراز 
براساس گزارش مرکزمدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران تردد کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر یک‌شنبه هفتم تا ساعت 24 همین روز و از ساعت هشت تا 22 روزهای دوشنبه هشتم و پنجشنبه 11 اذر و روز جمعه 12 آذرماه از ساعت هشت صبح تا 6 بامداد شنبه 13 آذر ماه امسال از این محور ممنوع است.
براساس این گزارش : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 12 آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب‌اسک به ‌سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه برقرار است.
*
سوادکوه 
طبق گزارش مرکز مدیریت راهداری مازندران تردد انواع تریلر به‌جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 23 روز یک‌شنبه هفتم و از ساعت هشت تا 22 روزهای دوشنبه هشتم، چهارشنبه دهم و جمعه 12 آذر ماه در این محور ممنوع شد.
مرکز مدیریت راهداری مازندران اعلام کرد که تردد کامیون و کامیونت های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی دراین محور ممنوعیتی برای تردد ندارند.
*
کندوان 
مرکز مدیریت راهداری مازندران اعلام کرد تردد تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان همچنان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه سبک هم از ساعت 14 تا 23 امروز یک‌شنبه هفتم آذر ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 17 تا 23 همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌ صورت یک‌طرفه برقرار است.
طبق این گزارش تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 12 آذر ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک ‌طرفه است.
مرکز مدیریت راهداری مازندران اعلام کرد که تردد موتورسیکلت در محورهای اصلی مازندران از ساعت 12 امروز هفتم آذرماه تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذرماه ممنوع است.
**
روند عادی تردد در محورهای مازندران 
مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران وضعیت تردد را عادی و روان اعلام کرد.
اداره کل هواشناسی مازندران هم پیش بینی کرد که این استان تا پایان هفته جاری وضعیت جوی پایداری را شاهد خواهد بود وهوا رو به گرمی می رود.
خبرنگار: حسین فلاحتی* * انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا