پیش‌آورندگان وضع موجود پاسخگو باشند

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با  خبرگزاری پاسداران :
باج دادن به طرف مقابل در مذاکرات چیزی جز نکبت به دنبال ندارد/ پیش‌آورندگان وضع موجود پاسخگو باشند9آذر- 95
این نماینده مجلس ارتجاع هم جزو مشتری معتاد خبرگزاری پاسداران  و عاشق گفت وگو کردن  با این خبرگزاری است چون اعتیادمزمن به مخالفت کردن با برجام ودولت روحانی دارد .برای همین  پیرامون هرموضوعی جواب های ثابت مخالفت باد ولت روحانی می د هد.یعنی آشکارا مهره آلت دست بودنش را ثابت می کند.
خبرگزاری فارس: باج دادن به طرف مقابل در مذاکرات چیزی جز نکبت به دنبال ندارد/ پیش‌آورندگان وضع موجود پاسخگو باشند
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه منفعلانه عمل کردن و باج دادن به طرف مقابل در مذاکرات چیزی جز نکبت به دنبال نخواهد داشت، گفت: کسانی که باعث شدند این شرایط برای کشور پیش‌ بیاید، به مردم پاسخگو باشند.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه تعجیل در روند بررسی و قبول برجام مورد وارد آمدن خساراتی به کشور شد، گفت: ما در همان زمان نیز اعلام می‌کردیم که نحوه مذاکرات تیم مذاکره کننده و تصمیم‌گیری‌های آنها و منفعلانه عمل کردن این تیم و باج دادن به طرف مقابل سرانجامی جز نکبت برای ایران نخواهد داشت.
وی افزود: در زمان مذاکرات هسته‌ای طرح سه فوریتی توقف مذاکرات به آن نحو را در مجلس مطرح کردیم، اما عده‌ای آن را برنتافتند و ما را تندرو خواندند و برخوردی این چنینی با موضوع داشتند.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: ما امروز خوشحال نیستیم که پیش‌بینی‌ها و صحبت‌هایمان درباره برجام و خسارت آن برای کشور محقق شده اما آنهایی که باعث شده‌اند تا ما امروز شاهد این وضعیت درخصوص برجام باشیم باید به ملت ایران پاسخ دهند که چرا با مصالح کشور و با منافع ملت اینچنین رفتار کردند.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: در برجام هر آنچه که ما باید به آن عمل می‌کردیم، انجام دادیم اما طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد و حتی دست پیش را هم گرفته‌ و تحریم‌های خود را علیه کشورمان تمدید می‌کند.