احمد منتظری به شش سال زندان و خلع لباس محکوم شد

احمد منتظری به شش سال زندان و خلع لباس محکوم شد/ حکم قابل تجدیدنظرخواهى است 8 آذر- 95
احمد منتظری چون مرتکب گناه کبیره نابخشودنی شد . پس از سوی دادگاه نمایشی وفرمایشی روحانیت به شدت مجازات شده است تا درس عبرتی برای دیگران باشد مواظب باشند همچون احمدمنتظری  مرتکب خطای عبورازخط قرمز سانسور نشوند وموجب درد سر جدی برای رژیم وارونه ولایت فقیه ناقض حقوق بشر نشوند .چون احمد منتظری باانتشار نوارصوتی پدرش پرونده بایگانی شده جنایت محرز علیه بشریت قتل عام زندانیان سیاسی 67 را زنده وفعال کرد و روی میز گذاشت وکک برتوی تنبان دژخیمان دست اندر کارکار جنایت علیه بشریت تابستان  67 انداخت که همچنان برمسند قدرت اندو مشغول ادامه جنایات بیشتر ضدبشری اند . مهمتراینکه احمد منتظری تهدید کرده بود که  دسترسی به اسناد دیگری هم دارد و خیال ا نتشارشان رادارد . لذا قوه فاسد قضاییه برای پیشگیری و ایجاد موانع از انتشار اسناد دیگراحمدمنتظری شود . همچنین زهر چشم از پیگیری دادرسی  خانواده های داغدار وعزادار تابستان 67 شود ودلداری به سردژخیمان دست اندر کار جنایت علیه بشریت تابستان  67  داده باشد که جانزنند وموجب ریزش وانفعال همقطاران شان در قوه فاسد قضاییه نشوند . همینطور تلاش مذبوحانه برای انحراف اذهان عمومی و خنثی کردن تلاش گران حقوق بشری برون مرزی پیرامون جنایت علیه بشریت تابستان 67 درمجامع حقوق بشر بین ا لمللی شود .پس بطور غیر قانونی  حکم بسیار سنگین ازموضع ترس ودستپاچگی برای احمدمنظری صادر شده است .
ایلنا: این حکم تا ٢٠ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهى در محاکم دادگاه ویژه روحانیت می‌باشد.
به گزارش ایلنا، احمد منتظرى امروز به دادسراى ویژه روحانیت قم احضار و حکم دادگاه به وى ابلاغ شد.
بر اساس این حکم احمد منتظری به اتهام اقدام علیه امنیت ملى به تحمل ده سال حبس تعزیرى و به جهت انتشار فایل صوتى داراى طبقه بندى سرى به تحمل ده سال حبس تعزیرى و به اتهام تبلیغ علیه نظام به تحمل یک سال حبس تعزیرى جمعاً به تحمل ٢١ سال حبس تعزیرى محکوم شده است.
در ادامه حکم آمده است: لکن با توجه به ارزش و حرمت خون برادر شهیدش و با عنایت به سن و سال و وضعیت خاص وى و فقد سابقه محکومیت کیفرى، با احصاء میانگین حداقل و حداکثر مجازات‌ها در مقام اجراء فقط ۶ سال از حبس‌هاى مورد حکم اجراء می‌گردد.
در بخش دیگری از این حکم آمده است: با توجه به اینکه اقدامات متهم خلاف شأن روحانیت تشخیص داده شده، متهم را به خلع لباس روحانیت محکوم کرده و با توجه به انتساب به خانواده شهید، خلع لباس ایشان به مدت ٣ سال تعلیق می‌گردد.
این حکم تا ٢٠ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهى در محاکم دادگاه ویژه روحانیت می‌باشد.