كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 آذر- 95
كيهان و خوانندگان
گذشته ازاینکه پیام های دروغ وقلابی روزانه اوین نامه  ی کیهان سربازجو شریعت نداری علیه دولت  روحانی و اعضای کابینه اش وبرجام می باشد .ولی برخی شان  بیش از حد مسخره  است .طوریکه ساختگی بودنش  هوار می زند که سازنده اش یک بازجوی زندان اوین است که علیه متهم پرونده سازی کرده است . برای اینکه دراین پیام اقساط ماهیانه راننده تاکسی  ربط به محیط زیست داده شده  است :
يک راننده تاکسي هستم که وقتي براي تعويض خودرو تاکسي فرسوده ام اقدام کردم با چالش هاي متعددي مواجه شدم. مثل پول پيش پرداختي که اکثر رانندگان تاکسي از پرداخت آن ناتوانند و يا اقساط ماهيانه اي که با درآمد ماهانه، ما رانندگان تاکسي همخواني ندارد. دولت هم هيچ حمايتي از ما نمي کند. سلامتي مردم و محيط زيست بايستي در اولويت قرار گيرد ولي اين گونه نيست.
    * چه زيبا امام راحل(ره) فرمودند: «اگر بر کشوري نداي دلنشين تفکر بسيجي طنين انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.» هفته بسيج بر خيل عظيم بسيجيان مبارک باد.
    06090915
    * در اين 3 سال عده اي تا توانستند براي نابودي دستاوردهاي انقلاب و بسيج مستضعفين تاختند اما به لطف خدا و همت بسيجيان فتنه آنان در نطفه خفه خواهد شد. خطر اين نفوذي ها از دشمناني که تنها زبان تهديد علني را بلدند بيشتر است ولي فرهنگ بسيجي آنان را ناکام خواهد گذاشت.

    0901021
    * براي لغو سخنراني يک فرد حاشيه ساز 2 وزير مامور مي شود و براي کشته شدن بيشتر از 40 زائر امام هشتم هم 2 وزير! اي کاش رئيس جمهور براي تسکين دل خانواده هاي حادثه ديده در مرحله اول اظهار شرمساري مي کرد و وزير راه و شهرسازي را عزل مي کرد. زيرا وزيري که طي بيش از سه سال تمام دغدغه اش حمله به دولت قبل باشد فرصتي براي حل مسائل دستگاه هاي تحت مديريت خود نمي يابد.

    گيلاني

    * کسي که براي قبول نکردن يک سخنران جنجالي از سوي مسئولان مشهد مقدس، اظهار شرمندگي کرد آيا براي فاجعه اي که به خاطر بي تدبيري دست اندرکاران براي زائران محترم امام رئوف امام رضا(ع) پيش آمد شرمنده مي شود؟

    احمد بازياري- بندرعباس

    * آقاي رئيس جمهور! خريد هواپيما از شرکت هاي آمريکايي را نخواستيم. هموطنانمان به خاطر ضعف خطوط ريلي و سوء تدبير و مديريت، زنده زنده در آتش سوختند!

    55300936
    * آيا وزير راه و شهرسازي مسئوليت حادثه قطار مشهد- تبريز را مي پذيرد يا آن را هم به دولت قبلي منتسب مي کند؟

    31040912
    * من فکر نمي کنم عامل اصلي گراني دلار اين روزها انتخاب ترامپ باشد. به احتمال زياد لغو سخنراني در مشهد باعث گراني آن شده، چرا که آن سخنراني نان و آب مردم را تامين مي کرد!

    23200914
    * نمايندگان مجلس فراموش نکنند که براي خدمت به مجلس راه يافته اند نه براي جمع آوري امضاء براي لغو سخنراني يک نماينده پرحاشيه! اي کاش عليه بدعهدي دشمن در برجام و در انتقاد از کاستي ها و بي توجهي دولت به بيکاري، تورم، رکود، اشتغال و... هم امضاء جمع مي کرديد!

    91070917
    * آقاي روحاني همان گونه که لغو يک سخنراني براي دولت شما مهم ارزيابي شده است اميدوارم در مورد برجام و بدعهدي طرف مقابل اينچنين عمل کنيد زيرا لغو سخنراني يک فرد به نام علي مطهري را شما با تمام امکانات و توان در حال پيگيري هستيد اما برجام که به يک ملت و کشور مرتبط است حائز اهميت بيشتري است و کوتاهي دولت در آن يعني اهميت ندادن به اوضاع بد معيشت مردم و اولويت دادن به مسائل جناحي و حزبي.

    4541021
    * توافق هسته اي که در حال حاضر به قول برخي آقايان در حال اجراست از سوي آمريکا از همان ساعات ابتدايي نقض شد و آمريکايي ها به اذعان مقامات شان امتيازات نقد را يکجا به دست آوردند. در عوض تحريم جديد و اخيرا تمديد 10 ساله تحريم هاي قديمي را کليد زدند!

    3866041
    * کجاي قراردادهاي نفتي امضا شده با شرکت بدعهد فرانسوي توتال همسو با اقتصاد مقاومتي است که وزير محترم ادعاي آن را دارد؟ مگر بدعهدي اين شرکت اثبات نشده بود؟ اقتصاد مقاومتي يعني اتکا به توان و نيروي داخلي. پس چرا شرکت هاي داخلي بسيار توانمند در پروژه هاي داخلي بايد به عنوان زيرمجموعه خارجي ها کار کنند. يعني عملاخودکفايي کشور در عرصه نفت و پتروشيمي را با نفوذ استعمارگران مبادله مي کنيم!

    2811021
    * واقعا حل معضل آلودگي هواي تهران ممکن نيست که خانم ابتکار در اين 40 ماه نتوانستند برنامه اي اجرا کنند؟ کشورهاي بزرگ و صنعتي در دنيا وجود دارد که آلودگي هوا را کنترل کرده اند پس در مديريت بحران آلودگي هوا ضعف وجود دارد که ابتدا بايد آن را رفع کرد.

    5831021
    * سازمان محيط زيست که نشان داده خودش توانايي رفع آلودگي هوا را ندارد ولي در حالي که شهرداري تهران اعلام آمادگي براي مبارزه با آلودگي هوا را مطرح مي کند، چرا ديگر به شهرداري اجازه داده نمي شود تا برنامه هاي خود را اعلام و اجرايي کند؟ اگر خانم ابتکار طرح کارسازي داشتند تاکنون نتيجه اي از آن ديده مي شد نه اين که زودتر از هر سال مردم در هواي آلوده زندگي کنند و سالمندان و کودکان از تنفس هواي سالم محروم شوند.

    خاقاني و قربان زاده- تهران 7472021

    * دولت در ابتداي سال اعلام کرد که نرخ انرژي تا پايان سال گران نخواهد شد. اين در حالي است که از همان ابتداي سال به صورت پلکاني شاهد رشد قيمت انرژي در کشور بوده ايم و مسئولان وزارت نيرو هم از افزايش 10درصدي برق خبر مي دهند! چرا به سخني که خودشان گفته اند پايبند نيستند و تا کي مردم يک بام و دو هواي دولت را تحمل کنند؟!

    6465021
    * با بيکار شدن هر فرد، يک خانواده به فقر نزديک تر مي شود و چه کسي بايد پاسخگوي آن باشد؟ آن که هر روز به اميد کار از خانه بيرون مي رود و آخر شب ناکام بازمي گردد يا مسئولي که درآمد نجومي دارد، شعار اشتغالزايي مي دهد و در آخر از ناتواني در اشتغالزايي مي گويد و يا با طرح هاي ضد اشتغال مثل قرارداد با شرکت هاي خارجي براي بيگانگان شغل ايجاد مي کند؟

    5608021
    * آقاي رئيس جمهور براي لغو سخنراني علي مطهري در مشهد اظهار شرمساري کرد. اي کاش براي عدم پرداخت پاداش پايان خدمت فرهنگيان بازنشسته که از سال 94 بازنشسته شده اند هم اظهار شرمساري مي کردند.

    فرهنگي بازنشسته- زاهدان

    * يک راننده تاکسي هستم که وقتي براي تعويض خودرو تاکسي فرسوده ام اقدام کردم با چالش هاي متعددي مواجه شدم. مثل پول پيش پرداختي که اکثر رانندگان تاکسي از پرداخت آن ناتوانند و يا اقساط ماهيانه اي که با درآمد ماهانه، ما رانندگان تاکسي همخواني ندارد. دولت هم هيچ حمايتي از ما نمي کند. سلامتي مردم و محيط زيست بايستي در اولويت قرار گيرد ولي اين گونه نيست.

    55060919
    * موضوع صندوق ذخيره فرهنگيان بايد با برخورد قوه قضاييه، تسکيني براي دل فرهنگيان شريف شود که با قطره قطره پس انداز هم نتوانستند از آن بهره اي ببرند. برخورد با متخلفان مي تواند روح و روان رنجيده اين زحمتکشان را تا حدودي ترميم کند.

    0883031
    * در تاريخ 95/9/1 وقتي در پايانه برکت مهران به دنبال اتوبوس براي تهران بودم بهاي وي آي پي از 120 تا 80 هزار تومان در نوسان بود در حالي که قيمت اصلي آن حداکثر 60 هزار تومان است! مشکل يک سر خالي بودن که بهانه اين تفاوت قيمت است براي خودروهاي عراقي نيز متصور بود ولي آنها طي اين 5 سالي که به اين سفر مي روم قيمت اربعين و غيراربعين شان تقريبا ثابت است. (مهران- کاظمين 30-40 هزار تومان، مهران- نجف 40-50 هزار تومان!)

    يک هموطن

    * حدود 15 هزار کارتن حاوي لوازم يدکي موتور و دوچرخه به صورت قاچاق در شهر مبارکه اصفهان کشف و ضبط شده است. از آنجا که قاچاق کالااثر مخرب بر اقتصاد کشور دارد تقاضا داريم قضات مربوطه برخورد قاطع و عبرت آموز با قاچاقچيان اين پرونده داشته باشند.