امیرعبداللهیان: تداوم شهرک سازی رژیم اشغالگر قدس با شکست قطعی همراه خواهد شد

در دیدار سفیر فلسطین؛

امیرعبداللهیان: تداوم شهرک سازی رژیم اشغالگر قدس با شکست قطعی همراه خواهد شد   8 آذر- 95

عضو سپاه قدس  و اخراجی از وزارت ا مور خارجه  از موضع ضداسراییلی و اشک تمساح ریختن برای ملت فلسطین خودنمایی تبلیغاتی کرده است .درحالیکه درمدت 38 سال سیاست رژیم و ارونه یو لایت فقیه دربستر خلاف اهداف ملت فلسطین وهمسو بااهداف اسراییل بوده است که زیرچتر شعاری نابودی اسراییل دنبال شده است .

تهران- ایرنا- دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با اشاره به اینکه قدس قبله اول مسلمین است گفت: سیاست های رژیم اشغالگر قدس برای یهودی سازی این شهر مقدس و تداوم شهرک سازی با شکست قطعی همراه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان امروز- یکشنبه- در دیدار «صلاح زواوی» سفیر فلسطین و «شیخ السفرای» دیپلمات های مقیم تهران با بیان این مطلب پیرامون آخرین تحولات فلسطین گفت وگو و تبادل نظر کرد.
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در این دیدار بر اهمیت مقاومت و ایستادگی در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داد.
به گزارش خانه ملت، صلاح زواوی سفیر فلسطین نیز در این دیدار جمهوری اسلامی ایران را مهمترین حامی مردم مظلوم فلسطین خواند و بر ضرورت وحدت و همدلی همه گروه های فلسطینی تاکید کرد.
سیام**3061**1449*تنظیم کننده: میترا بلندقامتی*انتشاردهنده: امیر کاردان راد