انتظار مردم از قوه قضائیه مجازات حقوق بگیران نجومی است

امام جمعه خمین

انتظار مردم از قوه قضائیه مجازات حقوق بگیران نجومی است 10 دی - 95

یعنی مردم ایران پس از 38 سال که مطالبات انباشت شده  شان پرداخت ناشده است .چون با عوامفریبی فقط وعده های دروغ سرخرمنی بهشان داده شده است . بنابراین مردم ایران  هیچ مطالبه ای جز مجازات حقوق بگیران نجومی از قوه فاسد قضاییه ندارند که پشتیبان کلان دزدان وغارتگران و اختلاس گران است ؟

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: انتظار به حق مردم از قوه قضائیه این است که بررسی پرونده حقوق های نجومی را آغاز کند و کسانی را که از بیت المال سوء استفاده کرده اند ، مجازات کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: مردم در شرایط سختی زندگی می کنند و از کسانی که زیاده بگیر بوده و در چارچوب قانون حرکت نکرده اند ناراضی هستند.
وی ادامه داد: زیاده خواهان متخلف در هر رده و پستی که باشند با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی سنخیتی ندارند و باید منابعی را که به ناحق برده اند به صندوق بیت المال بازگردانند.
حجت اسلام حسینی بیان کرد: رزمایش مدافعان آسمان ولایت که نمایش قدرت جمهوری اسلامی بود به شایستگی برگزار شد و دشمنان را ناامید کرد.
امام جمعه خمین گفت: قدرت نمایی در این رزمایش برای کشورهای ضعیف منطقه نیست بلکه نمایشی از اقتدار و انسجام نظامی کشور به دشمنان قسم خورده نظام بود.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: مردم بصیر و انقلابی با دشمن شناسی و آگاهی بالا در حماسه 9 دی به دشمنان نشان دادند که تا پای جان از انقلابشان دفاع می کنند.
وی بیان کرد: حماسه 9 دی تجلی اتحادو اقتدار ، بصیرت مردم است و برای همیشه به عنوان یک تودهنی محکم در ذهن دشمنان خواهد ماند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آیت الله شیخ نمر روحانی شجاع و با عظمتی بود که به دست کثیف آل سعود به شهادت رسید.
امام جمعه خمین بیان کرد: خون مظلومانه این شهید به رگ های صدها سعودی تزریق می شود و این خون به هدر نمی رود بلکه مجاهد پرور است.
وی در ارتباط با تصویب قطعنامه سوریه در شورای امنیت افزود: بعد از ده ها سال شورای امنیت ناپرهیزی کرد و معجزه از خود نشان داده است و شورای امنیت اگر عرضه دارد باید در مقابل اسرائیل بایستد که تهدید جدی خاورمیانه و کشورهای جهان است.
حجت الاسلام حسینی افزود: ترکیه بعد از شکست تروریست ها در حلب و پیروزی جبهه مقاومت به سوریه و ایران پیوست اما این سیاستی بیش نیست و در آن صداقت وجود ندارد و اردغان می خواهد بگوید از تروریست ها تنفر دارد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قراردارد.
نماز عبادی و سیاسی جمعه اراک در 33 نقطه شهری استان مرکزی برگزار می شود.
7277/6013/
خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده:مژگان حیدری