337 مسافر گرفتار در برف و کولاک در استان مرکزی امداد رسانی شدند

337 مسافر گرفتار در برف و کولاک در استان مرکزی امداد رسانی شدند  11بهمن-95

آیا بارش برف درا ستان مرکزی کمک به کاهش آلودگی هوای سرطان زای اراک کرده است؟

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: 337 مسافر گرفتار در برف و کولاک در 24 ساعت گذشته در این استان توسط گروه های امداد و نجات این جمعیت امدادرسانی شدند.


دکترمحمد محمدی روزدوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 210 نفراز این مسافران در محور ارتباطی اراک - بروجرد و 127 نفر در محور تفرش - سلفچگان بر اثر برف و کولاک در راه مانده بودند.
وی اظهار کرد: در پی بارش برف سنگین شبانه روز گذشته در محورهای ارتباطی این استان 11 نفر مصدوم شدند و 11 نفر نیز سرپایی مدوا شدند.
وی گفت: دراین مدت 18 نفر از مسافران جاده ای در راه مانده اسکان اضطراری شدند و برای 130 خودرو گرفتار شده در برف و کولاک خدمات امداد و رها سازی ارائه شد.
وی، توزیع 30 قوطی کنسرو، 41 قرص نان، 2 کیلوگرم خرما، 11 بسته بیسکویت را از جمله خدماتی ارائه شده شامگاه یکشنبه به گرفتاران در برف و کولاک در محورهای ارتباطی اراک عنوان کرد.
محمدی افزود: در ارائه خدمات به درراه ماندگان هشت پست سیار، 12 پایگاه جاده ای بین شهری، 11 پایگاه پشتیبان مستقر در شعب با کمک 120 نفر روز نیروی عملیاتی و پشتیبانی همکاری داشتند.
907
گرفتار در برف و کولاک نیز در روز شنبه نهم بهمن ماه در این استان توسط گروه های امداد و نجات این جمعیت امدادرسانی شدند و به 207 نفر اسکان اضطراری داده شد.
14
هزار داوطلب، امدادگر و جوانان فعال در جمعیت هلال احمر استان مرکزی وجود دارد.
6991/ 6013/
خبرنگار: معصومه ابراهیمی*** انتشاردهنده:مژگان حیدری