سرگردانی مسافران استانبول در فرودگاه خمینی

سرگردانی مسافران استانبول در فرودگاه  خمینی/ شرایط جوی نامساعد عنوان شد 11 اسفند -95

تهران- ایرنا- مسافران عازم به شهر استانبول ترکیه در حالی از شب گذشته در فرودگاه امام خمینی (ره) منتظر ساعت نهایی پرواز خود هستند که اعلام شرایط نامساعد جوی از سوی مسؤولان دلیل این تاخیرها عنوان شده است.


به گزارش ایرنا، در حالی که قرار بود پرواز شماره 7271 هواپیمایی «تابان» به مقصد استانبول، ساعت 19:45 دقیقه شب گذشته (سه شنبه) به پرواز درآید اما مسافران این پرواز همچنان تا هنگام مخابره این خبر در فرودگاه امام خمینی (ره) منتظر اعلام ساعت نهایی پرواز خود هستند.
همچنین پرواز شماره 4805 «معراج ایر» نیز که قرار بود در ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته از تهران به مقصد استانبول پرواز کند، همچنان در فرودگاه امام خمینی (ره) بسر می برد و مسافران این پرواز نیز منتظر اعلام ساعت نهایی پرواز خود هستند.
سرگردانی مسافران پروازهای استانبول در حالی همچنان در فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه دارد که دلیل تأخیر این پروازها، بدی آب و هوا عنوان شده است.
همچنین در پی تماس های مردمی و اعلام نارضایتی مسافران این پروازها از وضع بلاتکلیفی خود در فرودگاه و در اختیار نداشتن امکانات مناسب اقامتی تا صبح چهارشنبه، تماس خبرنگار ایرنا با مسؤولان این شرکت های هواپیمایی برای پیگیری وضع مسافران تا زمان ارسال خبر بی نتیجه ماند.
گفتنی است؛ همچنین پرواز 135404 هواپیمایی «آتا» از مبدأ استانبول به تهران نیز که قرار بود ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شود نیز با تأخیر مواجه شده و قرار است این پرواز در ساعت 02:30 دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین بنشیند.
شبد**1953**1504**خبرنگار: مرتضی شحنه**ناشر: علی پاینده