همه برنامه هاي آمريكا، اسرائيل و عربستان عليه انقلاب اسلامي با شكست مواجه شده

رئیس گزمکان  جعفري: همه برنامه هاي آمريكا، اسرائيل و عربستان عليه انقلاب اسلامي با شكست مواجه شده است 11 اردیبهشت -96

ترامپ از همه شکست های گذشته ادعایی پندگرفته است و تصمیم دارد به جای سیاست مماشات سیاست تهاجمی اتخاذ و جایگزین کند تا نه شکستی درکارنباشد که شکست های گذشته هم جبران شود .برای همین کرکره آزمایش وتهدید موشک های دوربرد پاسدارات  پایین کشیده شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز با ياري خدا همه برنامه دشمنان و در راس آنها آمريکا، اسرائيل و عربستان منفور و ضد اسلام عليه انقلاب اسلامي با شکست مواجه شده است.
    
سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در نخستين همايش سراسري تکريم انديشه با هدف تجليل و تکريم مقام معلم و تبيين نقش نظام تعليم و تربيت در افق 1400 که با حضور بيش از هزار نفر از معلمان و مديران برتر و فرهيخته مدارس تحت پوشش موسسه آموزشي فرهنگي راهيان کوثر در سالن 5 آذر سازمان بسيج مستضعفين برگزار شد، گفت: موضوع مشترک ما و شما که بايد روي آن متمرکز شويم، انقلاب اسلامي است که وظيفه سپاه و همه بسيجيان حفظ، توسعه و تعميق آن است.
    
سرلشکر جعفري ادامه داد: آينده انقلاب اسلامي و کشور و در واقع سرنوشت اسلام وابسته به تلاش ها و مجاهدت هاي شما معلمان و فرهنگيان است. امروز بعد خارجي انقلاب اسلامي در حال پيشرفت است چون پرچمداري اين مبارزه و حفظ اين حرکت مستقيم در دستان رهبري است و امت اسلامي چه در ايران و خارج از ايران از آن تبعيت مي کنند.
    
وي افزود: امروز با ياري خدا همه برنامه دشمنان و در راس آنها آمريکا، اسرائيل و عربستان منفور و ضد اسلام عليه انقلاب اسلامي با شکست مواجه شده است.
    
فرمانده کل سپاه در ادامه تصريح کرد: هر چند از نظر امنيتي و دفاعي کمترين مشکل را به نسبت ديگر کشورها داريم؛ اما از نظر مجاهدت در ساير عرصه ها از جمله مسائل علوم انساني، تربيتي، فرهنگي و اعتقادي در شان تراز انقلاب اسلامي با کاستي هايي مواجه هستيم.
    
سرلشکر جعفري افزود: بسيجيان ما اگر بتوانند با يکديگر هم افزايي داشته باشند، مي توانيم با الگوسازي هاي خوبي که در جامعه انجام مي دهيم، اثرگذار باشيم.
    
وي با بيان اينکه سرنوشت اسلام به سرنوشت جمهوري اسلامي گره خورده است، خاطرنشان کرد: امام راحل نيز در اين مورد فرموده اند «اگر خداي نکرده اين جمهوري شکست بخورد اسلام شکست خورده است» از اين رو همه ما بايد تلاش کنيم تا اين نگراني امام راحل و دغدغه رهبر معظم انقلاب را در بحث تعليم و تربيت برطرف کنيم.
    
فرمانده کل سپاه با بيان اينکه انقلاب اگر بخواهد پيشرفت کند بايد به عوامل تعيين کننده داخلي که سرنوشت جمهوري اسلامي با آن رقم مي خورد توجه کند، اظهار داشت: جامعه ما مسائل امنيتي، سياسي، اجتماعي و موضوعات مختلفي دارد که ما بايد براي حل آن ها سرمايه گذاري کنيم. قوه مقننه، مجريه، قضاييه و دستگاه هاي نظامي و امنيتي بايد تلاش خود را انجام داده تا مشکلات برطرف شود؛ امنيت ما در داخل کشور به اذعان همگان در شرايط مطلوبي قرار دارد و همچنان بايد بر توان دفاعي خود بيافزاييم زيرا اين اقتدار حاصل تجربيات دفاع مقدس است.
    
به گزارش فارس، سرلشکر جعفري با اشاره به اينکه ما اول بايد هدف انقلاب اسلامي را بشناسيم، خاطرنشان کرد: بعضي ها متاسفانه يک نگاه سطحي و ناقصي به انقلاب اسلامي دارند و صرفا هدف اين انقلاب را شکست طاغوت و تشکيل نظام اسلامي يا شبه اسلامي مي دانند. اما اگر بيانات امام(ره) را دنبال کنيم و موضوع انقلاب اسلامي در دين اسلام را با خود اسلام تطبيق دهيم مي بينيم که تشکيل حکومت اسلامي بستري است براي توسعه و پيشرفت انقلاب اسلامي و رسيدن به اهداف انقلاب و اين اهداف چيزي جز توسعه سبک زندگي اسلامي و توسعه معنويت و اخلاق در جامعه نيست.
    
وي در ادامه اظهار داشت: استقرار عدالت اسلامي به معناي واقعي در جامعه و ساختن يک جامعه الگو براي جهان و ديگر کشورهاي اسلامي از اهداف انقلاب اسلامي است که خداوند متعال نيز به دنبال گسترش نور اسلام روي زمين است و هدف انقلاب نيز گسترش اسلام در جهان است. ليکن انقلاب اسلامي يک بعد خارجي و يک بعد دروني دارد.