حادثه جدید در پارس جنوبی

حادثه جدید در پارس جنوبی/ آتش در فاز ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی مهار شد 11خرداد-96
هرجا پای پیمانکاران سپاه و بسیج وابسته به قرارگاه خاتم پاسداران باز شده باشد منجر به فاجعه شده است .چون فرق نمی کند در زمینه جاده وراه  سازی واحداث سد وپالایشگاه وپتروشیمی ومترو و...  بودهباشد یا فازهای 20 و21 پارس جنوبی. باشد
آتش در پتروشیمی
دقایق پایانی شب گذشته با بروز انفجار و حریق در خط انتقال پروپان در فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی، آتش نشانان تا ساعات اولیه بامداد امروز به کار مهار و خاموش کردن آتش مشغول بودند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته حدود ساعت 23 و 30 دقیقه هنگامی که خط 24 اینچ پروپان در کریدور جنوبی بخش خشکی فاز 20 و 21 پارس جنوبی در حال گرفتن برنچ از طریق هات تپ لاین بود، این خط دچار انفجار و حریق شد.
با حضور به موقع تیم مدیریت HSE منطقه ویژه اقتصادی پارس و تیم های آتش نشانی مستقر در منطقه، عملیات مهار آتش آغاز شد و در دقایق ابتدایی بامداد امروز، شعله های بلند آتش مهار شد.

عملیات خاموش کردن کامل آتش تا حدود ساعت 1:30 بامداد امروز به طول انجامید. «بهرام دشتی نژاد» مدیر ارشد HSE، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس از مهار کامل آتش سوزی در خط لوله پروپان فاز 20 و 21 پارس جنوبی خبر داد و گفت: "خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و قطع جریان پروپان، آتش سوزی در خط لوله فاز 20 و 21 به طور کامل مهار شد."