سربازجو شریعت نداری در مشهد مقدس: آمريكا منتظر يك جريان آلوده داخلي است كه به جاي او غلطي بكند!

سربازجو شریعت نداری  در مشهد مقدس: آمريكا منتظر يك جريان آلوده داخلي است كه به جاي او غلطي بكند! 9آذر-96


 واقعاً درست گفته شده است ترک عادت موجب مرض است . برای اینکه سربازجو شریعت نداری با خراطی کردن حقایق در دوسمت مخالف غیر خودی  وموافق خودی قلم زنی می کند وبرایش مهم نیست که نکته نظرات یا تحلیل هایش چقدر جراحی شده و عاری از واقعیت است  چون  نه   جنبه وارونه  گویی دارد  که همیشه  همراه باا تهام وتوهین و اهانت ودروغ می باشد. برای اینکه اکنون به مشهد سفرکرده تاهمسو باعلم الهد ودامادش آخوند دژخیم منفورر ئیسی شود وعلیه جناح و باندهای رقیب از جمله تیم 3 نفره احمدی نژاد موضع گیری انتقادی کند ووانمود کند که در 4 دهه سیاست مماشات با آمریکا وجود نداشته است ورفسنجانی با مک فارلین نماینده ویژه ریگان رئیس جمهور آمریکا درتهران دیدار نکرد وپس ازاشغال نظامی افغانستان رفسنجانی در خطبه نماز جمعه تهران  خودخطاب به بوش نگفت اگر همکاری ما نبود هنوز طالبان در افغانستان برسر قدرت بود . مهمتراینکه برنده اشغال نظامی عراق فقط رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه بود .درحالیکه اکنون سربازجو شریعت نداری مدعی شده  آمريكا منتظر يك جريان آلوده داخلي است كه به جاي او غلطي بكند!
و...
مشهد- خبرنگار کيهان: آمريکا طي سي و چند سال گذشته تمامي اهرم هايي را که در اختيار داشته است عليه کشورمان به کار گرفته و به اين نتيجه قطعي رسيده است که هيچ غلطي نمي تواند بکند و اکنون چند سالي است که به انتظار يک جريان مرموز و غرب گراي داخلي نشسته تا شايد آنها بتوانند غلطي بکنند.
    حسين شريعتمداري، مدير مسئول کيهان در «نشست روشنگري» که در مسجدالزهرا(س) مشهد و به مناسبت هفته بسيج برپا شده بود، گفت؛ بسيجيان امروز همان تنگه داران ديروز احد هستند، با اين تفاوت که آنها وقتي عرصه جنگ را مغلوبه يافتند، برخلاف سفارش اکيد رسول خدا(ص) تنگه را رها کردند و براي جمع آوري غنيمت به ميدان کارزار شتافتند، غافل از آن که خالدبن وليد با سپاهيانش در آن سوي تنگه به کمين ايستاده است و هنگامي که تنگه را از محافظان خالي ديد، از پشت يورش آورد و جنگي که به نفع سپاه اسلام در حال خاتمه بود به شکست تبديل شد. بسيجيان امروز اما، آنچه هرگز در سر نداشته و ندارند، سوداي سود و غم بود و نبود است

    مدير مسئول کيهان افزود؛ اين سخن نمي دانم از کيست؟ ولي زيبا و حکيمانه است که «خدا در آسمان، فرشتگان و در زمين بسيجيان را دارد» اين همان ترجمان کلام امام راحل ماست که بسيج را لشکر مخلص خدا مي ناميد و به بوسه بر دست و بازوان آنان افتخار مي کرد. حزب الله لبنان، انصارالله يمن، حشدالشعبي عراق، فاطميون افغانستان، زينبيون سوريه و... که امروزه عرصه را بر مجموعه آمريکا، اسرائيل و متحدان اروپايي و منطقه اي آنان نظير آل سعود، امارات و آل خليفه تنگ کرده اند، الگو گرفته از بسيج هستند، 

    شمه اي از داستان عشق شورانگيز ماست

    اين حکايت ها که از فرهاد و شيرين کرده اند

    شريعتمداري در ادامه با اشاره به اين نکته که نمي خواهيم شعار بدهيم، بلکه بر واقعياتي که براي همگان قابل درک است تکيه مي کنيم، به تشريح شرايط کنوني پرداخت و گفت؛ ما هر چند که اين روزها با مشکلاتي روبه رو هستيم که عمدتاً اقتصادي و ناشي از ناکارآمدي برخي از دست اندرکاران است، ولي واقعيات موجود به وضوح نشان مي دهد که شرايط فقط خطير است و نه خطرناک. دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها اصرار دارند شرايط را خطرناک توصيف کنند با اين منظور که بذر نااميدي در دل مردم بپاشند و در نهايت، زمينه تسليم در مقابل خواسته هاي دشمن غارتگر و خونريز را فراهم آورند. «سايه جنگ» نمونه اي مثال زدني از همين ترفند است که از آن سوي مرزها با القاء اين توهم که «گزينه نظامي روي ميز است» مطرح مي شد و در داخل کشور يک جريان واداده و آلوده، اين گزاره را تقويت مي کرد که اگر به خواسته آمريکا در مذاکرات هسته اي تن ندهيم، بايد در انتظار جنگ باشيم! و امروزه نيز همان ترفند را درباره توان موشکي کشورمان به کار گرفته اند.

    مدير مسئول کيهان گفت: کساني که ادعا مي کنند انقلاب اسلامي در گذر سال ها تضعيف شده است و نسخه دست کشيدن از انقلابي گري مي پيچند بايد به اين پرسش پاسخ بدهند که اگر چنين است پس چرا کينه توزي ها و توطئه هاي دشمنان همه روزه شتاب بيشتري مي گيرد؟! بايد به اين جريان آلوده داخلي سخن حکيمانه حضرت امام(ره) را که خطاب به آمريکا فرموده بودند، گوشزد کرد که اگر مي گوئيد چيزي نشده و انقلاب جايگاهي ندارد، پس چرا اينهمه هياهو مي کنيد؟!

    شريعتمداري گفت؛ به عنوان مثال مگر نه اينکه همه قدرت هاي جهاني و منطقه اي تمامي توان خود را به ميدان آورده و عربده مي کشيدند که بشار اسد بايد برود؟ و فقط ما بوديم که مي گفتيم بايد بماند. آيا امروز که شاهد قلع و قمع داعش و حاميان آمريکايي و اروپايي و اسرائيلي و عربي آنها و باقي ماندن بشار اسد در قدرت هستيم، نشانه آن نيست که قدرت برتر منطقه و از حريف قدرتمندتريم؟

    مدير مسئول کيهان در بخش ديگري از سخنان خود گفت؛ يکي از ترفندهاي دشمن براي به انفعال کشيدن ملت، القاء ياس و نااميدي در آنان است و اين ترفند را عمدتاً با بهره گيري از شگرد مارپيچ سکوت دنبال مي کند. وي ضمن تشريح شگرد مارپيچ سکوت گفت؛ کاربرد اين شگرد آن است که طرفداران انقلاب و اسلام انقلابي را در اقليت نشان بدهد با اين اميد که آنها را به 

    نا اميدي کشانده و از طرح مطالبات انقلابي خود منصرف سازد.حريف براي اين منظور مجموعه عظيمي از رسانه هاي بيروني و برخي از رسانه هاي داخلي به کار گرفته مي شوند. شريعتمداري گفت؛ باطل السحر اين ترفند از يک سو، برشمردن موفقيت هاي بزرگ و مثال زدني نظام طي ۴ دهه گذشته و از سوي ديگرحضور چشمگير در صحنه است، نبايد صبر کنيد تا 22 بهمن و 9 دي و روز قدس و راهپيمايي اربعين و ايام عزاي سيدالشهداء عليه السلام و امثال آن پيش بيايد تا شمار انبوه خود را در کنار شمار اندک غربگرايان و فلان جريان آلوده به نمايش بگذاريد.

    بايد پرچم خود را هميشه و در همه حال برافراشته نگاه داريد و ديدگاه انقلابي خود را با صداي بلند فرياد بزنيد. مي گويند صلوات بلند، نفاق را از بين مي برد، شايد به اين علت که وقتي بلند صلوات مي فرستيد، تابلوي هويت خود را بالا برده ايد و عرصه را بر نفاق تنگ کرده ايد. شريعتمداري ادامه داد؛ آمريکا طي سي و چند سال گذشته همه اهرم هاي خود را عليه جمهوري اسلامي ايران به کار گرفته و به اين نتيجه قطعي رسيده است که هيچ غلطي نمي تواند بکند و اکنون چند سالي است که با حمايت هاي آشکار و پنهان از يک جريان مرموز و غربگراي داخلي به انتظار نشسته که شايد آنها بتوانند غلطي بکنند.

    شناخت اين جريان دشوار نيست، اين جريان در مقايسه مواضع آن با خط اصلي انقلاب و نقشه راه نظام به آساني قابل شناسايي است. اين جريان آمريکا را بزک مي کند، سازش را به جاي مقاومت تبليغ مي کند، تسليم در مقابل خواسته هاي دشمن را تنش زدايي و تعامل مي نامد، از صلح سخن مي گويد و آدرس تسليم مي دهد، مشکلات اصلي مردم را ناديده مي گيرد و به جاي آن، حاشيه ها را به ميدان مي آورد.

    شريعتمداري گفت؛ به عنوان نمونه، امشب (سه شنبه شب) قرار است آقاي رئيس جمهور گزارش 100 روزه خود را ارائه کند ولي شما به روزنامه هاي مدعي اصلاحات و حامي دولت نگاه کنيد، به جاي اينکه پرسش هاي مورد نياز مردم را مطرح کرده و درباره مسائلي نظير بيکاري، رکود، تعطيلي مراکز توليد، حقوق هاي نجومي، خسارت محض برجام و امثال آن توضيح بخواهند، تمامي صفحات اول خود را با اعتراض به خودداري قهرمان عزيز کشورمان آقاي عليرضا کريمي از کشتي گرفتن با کشتي گير اسرائيلي پر کرده و اقدام مثال زدني و تحسين برانگيز اين پهلوان واقعي را به چالش کشيده اند. و اصلاً به روي نامبارک خود نمي آورند که رژيم صهيونيستي قاتل دهها هزار زن و مرد و کودک فلسطيني است و همين ديروز، موشه يعلون وزيرجنگ سابق اسرائيل با وقاحت اعلام کرد افتخار مي کنم که هيچکس به اندازه من عرب و فلسطيني نکشته است و يا دو روز قبل سردمداران رژيم صهيونيستي با صراحت اعلام کردند که در پي ترور سردار قاسم سليماني هستند. بايد از اين جماعت داخلي پرسيد؛ آيا سردار سليماني قهرمان ملي شما نيست؟ و آيا قتل عام کودکان مظلوم فلسطيني کمترين احساسي در شما برنمي انگيزد که اينگونه به کاسه ليسي اسرائيل پرداخته ايد؟! يعني شما ايراني هم نيستيد؟ وقتي شعار مي داديد نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران از کدام ايران سخن مي گفتيد؟!