رئیس کل بانک مرکزی لبنان ادعای تازه وزیر خارجه عربستان علیه حزب الله را رد کرد

 رئیس کل بانک مرکزی لبنان ادعای تازه وزیر خارجه عربستان علیه حزب الله را رد کرد 12اذر-96
 مگر حسن نصرالله رهبر حزب الشیطان لبنان اعتراف نکردکه هم پول وهم سلاح مورد نیازشان ازسوی ر ژیم قرون و سطایی ولایت فقیه تأمین می شود ؟خوب این  کمک های دریافتی ازچه طریقی ا نجام می شود؟همچنین درآمد ناشی از فروش  تولیدات مواد مخدر دره بقا زیرکنترل حزب الشیطان ازچه راهی تحویل گرفته می شود؟ حال بماند که بخشی از پول های پاسداران از طریق حزب الشیطان لبنان پولشویی یا جا به جا می شود . مگرفراموش شد کامیون 18 تن شمش های طلا که از ترکیه عازم سوریه بود تابه د ست حزب الشیطان لبنان برسد که درمرز ترکیه –سوریه از سوی نیروهای مرزبان ترکیه مصادره  گردید؟
بیروت-ایرنا-«ریاض سلامه» رئیس کل بانک مرکزی لبنان ادعای «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان درباره اقدام حزب الله در پولشویی از طریق بانک های لبنان را رد کرد.
به گزارش ایرنا، سلامه شنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «ال.بی.سی» لبنان گفت: بخش بانکی لبنان در حوزه بانکداری و امور مالی دارای مشروعیت بین المللی است.
«
سمیر جعجع» رهبر حزب «نیروهای لبنان» از احزاب منتقد حزب الله نیز ادعای اخیر الجبیر را رد کرد و گفت: سخنان عادل الجبیر محترم است اما من نظر دیگری در این باره دارم. بانک های لبنان به طور کامل مقید به رعایت دستورالعمل های بانک مرکزی لبنان هستند که آن نیز با وزارت خزانه داری آمریکا هماهنگی کامل دارد و اجرای معیارهای جهانی و سازمان های بانکی بین المللی را نیز پذیرفته است. فکر نمی کنم پول های حزب الله در نظام بانکی لبنان در گردش باشد.
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان روز گذشته در نشست گفت و گوهای مدیترانه ای با بیان اینکه دولت لبنان «گروگان» حزب الله است، این حزب را متهم به پولشویی با استفاده از نظام بانکی لبنان کرد.
عربستان سعودی حزب الله را یک گروه تروریستی می داند.
این در حالی است که «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان حزب الله را بخشی از نیروی دفاعی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری و سلاح آن را نیز مکمل توان نظامی ارتش می داند.
خاورم**2054
انتشاردهنده: محمد خواجوئی