کيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 12 خرداد - 97
کيهان و خوانندگان
  
    * مطالبه آرمان هاي انقلاب توسط جوانان کشور آثار و برکات فراواني در پي دارد که استحکام انقلاب و نظام از آن جمله مي باشد. البته مشروط به اينکه مانند آقاي رئيس جمهور منتقدين را متهم به بيسوادي نکرده و آنها را به جهنم حواله ندهيم.

    27700912
    * دولتمردان مخالف فيلترينگ بايد مسئوليت فاجعه جنسي را که در يکي از مدارس غرب تهران بر سر دانش آموزان اين مدرسه آمده بپذيرند و در ارتباط با مسائل اساسي جامعه احساسي عمل نکنند و کيلويي نظر ندهند.

    41900917
    * فضاي مجازي بدون کنترل موجب شده فردي فاسدالاخلاق و روان پريش در لباس معاون و ناظم مدرسه تعدادي دانش آموز را به آلودگي جنسي بکشاند تا به خيال خود قدمي براي اجراي سند 2030 در مدرسه بردارد.

    88950919 و 88860930

    * در حقيقت حادثه مدرسه اي که در غرب تهران رخ داد ماحصل اجراي مخفيانه سند 2030 و تبعات تلگرامي است که حيا و عفاف و تدين را نشانه رفت و دولت نيز مخفيانه و آشکارا از آنها حمايت کرد؟

    عسگري

    * طبق سند 2030 در مدارس بايد دانش آموزان دختر و پسر به صورت عملي و تجربي با اعضاي مختلف بدن دو جنس آشنايي پيدا کنند. بنابراين فاجعه اي که در مدرسه يکي از مدارس غرب تهران اتفاق افتاده محصول اين مسئله لعنتي است که متاسفانه به دليل بي تفاوتي مسئولان امر به اجرا گذاشته شده است.

    53640912
    * دولت شروط رهبري را شنيد. دوباره اين شروط را ناديده بگيريد و پس از بدعهدي مجدد دولت هاي خبيث اروپايي، در رسانه ظاهر شويد و اعلام کنيد همه مسئولان نظام در روند مذاکرات بودند!

    89020914
    * چرا دولت مانع افزايش قيمت هاي مواد غذايي، لبني و گوشت و... نمي شود؟ به کي سوگند ياد کنيم که با اين درآمدهاي يک ميليون و دو ميليوني قادر به اداره زندگي نيستيم؟ کساني که منبع درآمدي ندارند چه بايد کنند؟!

    دشتي و طاهري

    * سخنگوي دولت گفته پول گندم کشاورزان تا پايان سال پرداخت خواهد شد. آيا خود ايشان حاضر است حقوقش تا پايان سال به تاخير بيفتد. صنعت کشور را که از بين بردند حال نوبت به کشاورزي رسيده است. بنده که يک کشاورز در لرستان هستم دولتمردان را به دليل خسارتي که به کشور وارد کرده اند نخواهم بخشيد.

    صارمي

    * آقاي روحاني حيازدايي سوغات غرب يا همان سند خفت بار 2030 در مدارس تهران نتيجه داد و به بي آبرويي عده اي از هم وطنانمان منجر شد! متاسفانه هرگاه دولت برخلاف مشي رهبري عمل کرده است، مردم چوب آن را خورده اند... تا کي مردم بايد چوب يکه تازي دولت را بخورد. آيا آب رفته را مي توان به جوي برگرداند؟!

    95900914
    * برنامه ماه عسل در تاريخ 8 ارديبهشت از سند 203دفاع کرد. اين برنامه در قالب معرفي يک بيماري شبيه شويي بود که گويا دشمنان در خارج از کشور بر عليه نظام اسلامي اجرا مي کردند. متعجبم که چرا در صدا و سيما چنين اتفاق مخربي افتاده است، مگر مقام معظم رهبري بارها نگفتند که نبايد سند 2030 در کشور اجرا شود پس چرا صدا و سيما سعي در شناخت اين سند به مردم دارد؟

    2878021 و 1586021

    * مردم در نابساماني اقتصادي دست و پنجه نرم مي کنند ولي روزنامه هاي حامي دولت مکرر پيام هنرمندان فاسد فراري را تيتر صفحه اول خود مي کنند. همين مانده بود که نام بازيگر نقش هاي مستهجن و ضد انقلابي يعني بهروز وثوقي را چاپ کنند.

    15260910
    * اگر راه حلي براي به کارگيري صحيح نقدينگي کشور پيدا شود ديگر هيچ نيازي به پذيرفتن ديکته هاي اروپاييان نيست، مشکل امروز کشور نقدينگي است که اگر وارد چرخه توليد مفيد شود بسياري از مسئله ها قابل حل خواهد بود. مثلا صنايع کوچک و کشاورزي وابسته به خارج نيست. مي توان با تشويق مردم به هدايت نقدينگي شان به اين بخش ها چرخ اقتصاد را به گردش درآورد.

    بخشنده- رشت

    * هنرمنداني که از حاميان اصلي دولت بودند و در تبليغ براي انتخاب مجدد آقاي روحاني از هيچ کوششي دريغ نکردند، امروز به نشانه اعتراض نسبت به عملکرد منفعلانه و معکوس دولت حاضر نشدند به ضيافت افطاري رئيس جمهور بروند. آقاي روحاني حتي چنين کساني را نتوانست قانع کند.

    0883031
    * با اختلافي که بين وزير راه و سازمان نظام مهندسي کشور بوجود آمده مجوز ساخت در تهران داده نمي شود. تکليف شهرونداني که بايد به بازسازي و نوسازي خانه هاي خود اقدام کنند چه مي شود؟ چرا مردم به پاي اختلاف بين مسئولين و دستگاه ها بايد بسوزند؟

    99700912
    * آقاي نوبخت، واقعا تنها 11 درصد از نيروي کار در وضع فعلي بيکارند؟ با يک حساب سرانگشتي اگر تعداد کارگران کارخانه ها و کارگاه هاي تعطيل شده را حساب کنيم چنين رقمي به دست مي آيد؟ ضعف ما نبود صداقت مسئولين با مردم است.

    5608021
    * آيا خنده دار نيست که يکي از مديران شرکت بزرگ خودروسازي کشور گفته دليل افزايش قيمت خودروهاي اين شرکت وجود 11 هزار کارگر اضافي در کارخانه است؟ چرا شجاعت آن را ندارند که بگويند اين مشکل مربوط به ضعف مديريتي مديران شرکت در نبود بهره وري و نداشتن ابتکار و نوآوري است؟

    23170911
    * وقتي مرد نان آور خانه است دولت هم بايد در اشتغال و استخدام اولويت را به مردان بدهد تا به تبع آن ازدواج و تشکيل خانواده بوجود بيايد.

    06850916
    * 40 هزار نيروي قراردادي وزارت نفت 6 سال از تبديل عضويت آنها گذشته است. چرا مشکل حقوقي و تطبيق آن با حقوق هاي کارکنان حل نمي شود؟ چرا بايد دارنده مدرک ليسانس يکي 1/8 ميليون تومان بگيرد و ديگري 9 ميليون؟! يکي بيمه نفت باشد با درمان رايگان (حتي دندانپزشکي) و ديگري بايد هزينه پرداخت نمايد؟! آيا اين وضعيت تبعيض آميز امسال برچيده خواهد شد؟!

    73750939
    * پارک رضوان واقع در خيابان کميل در منطقه 10 شهرداري با اينکه صد متر بيشتر با کلانتري 111 هفت چنار فاصله ندارد مع الوصف به جولانگاه فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در ملاعام تبديل شده است. آيا جاي تعجب و تامل ندارد؟

    50980990
    پاسخ روابط عمومي شرکت هواپيمايي کاسپين

    در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 روزنامه کيهان مورخ 1397/2/10 (تفاوت قيمت بليت هواپيما بين ايرلاين ها) به اطلاع مي رساند، شرکت هواپيمايي کاسپين سال هاست که در اين مسير(اصفهان- شيراز) پرواز نداشته است. متاسفانه مسافرين بدون اطلاعات لازم از سايت هاي نامعتبر مبادرت به کسب اطلاعات پروازي مي نمايند.