مهدی طائب دولت شکست تز برجام را بپذیرد


حجت الاسلام مهدی طائب در گفت‌وگو با خبرگزاری پاسداران فارس:
برای احیای حق خود نیاز به انقلابی‌گری داریم نه برجام اروپایی/ دولت شکست تز برجام را بپذیرد 11خرداد-97
آخوند مارمولکی که برادرش طلبه حسین طائب رئیس اطلاعات پاسداران است چرا خفقان گرفته است و سخنی در دفاع از تزِ خود نمی دهد که عربده کشانه  در دفاع از بشار اسد جنایتکار و سوریه  به اشغال روس ها درآمده گفته بود اگر ماازاستان خوزستان بگذریم ولی از سوریه نباید بگذریم .درحالی که این روزها چپ و راست مواضع  پاسداران در سوریه موشک باران می شود وانبارهای موشکی شان  می سوزند ونابود می شوند وپاسدار زیادی هم کشته می شوند که نه خبری ازواکنش  پاسداران درکارنیست که حتی خبرش هم سانسور می شود . بدتراینکه با چراغ سبز روس ها به اسراییل و آمریکا وتبانی با بشار اسد جنایتکار روس ها تلاش می کنند تاپاسداران راازسوریه اخراج کنند. ولی آخوند مارمولکی مهدی طائب   باانتقاد از دولت ومخالفت با برجام نسخه تجویز کرده است برای احیای حق خود نیاز به انقلابی‌گری داریم نه برجام اروپایی/ دولت شکست تز برجام را بپذیرد


خبرگزاری فارس: برای احیای حق خود نیاز به انقلابی‌گری داریم نه برجام اروپایی/ دولت شکست تز برجام را بپذیرد
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اینکه چرا دولت به برجام اروپایی اصرار دارد ناشی از این است که نمی‌خواهند تزی که از اول ارائه و ادعا کرده‌اند برجام منجی اقتصاد و کشور است، کاملاً شکست بخورد.
حجت‌الاسلام مهدی طائب کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اصرار دولت برای ادامه برجام با اروپا اظهار داشت: اینکه چرا دولت به برجام اروپایی اصرار دارد ناشی از این است که نمی‌خواهند تزی که از اول ارائه و ادعا کرده‌اند برجام منجی اقتصاد و کشور است، شکست بخورد.
طائب ادامه داد: دولت تعبیرش این بود که ما اگر می‌خواهیم آب خوردن‌ِمان هم حل شود باید برجام به نتیجه برسد، از این‌رو در حال حاضر نمی‌خواهند قبول کنند که این تفکر موفق نبوده و شکست خورده است.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حالا که همه برجام به یقین موفق نبوده است، دولت می‌خواهد حداقل بخش‌هایی از آن موفق شود، افزود: امام(ره) فرمودند حق گرفتنی است و هیچ کس حق را دودستی به ما نخواهد داد؛ بحث مذاکره و برجام، رفتن این راه بود که تصور می‌کردند آنها حق ما را می‌دهند در حالی‌که تجربه 40 ساله و حتی تجربه بشریت در برابر زورگویان و استکبار نشان داده که چیزی از طریق مذاکره عایدمان نخواهد شد.
وی افزود: طرف غربی همواره تلاش کرده تا در مذاکرات طرف مقابل یعنی ایران را دچار خسران کند و در صلح حدیبیه نیز بالاخره مشرکین این صلح را هم برهم زدند.
طائب با یادآوری این نکته که پیامبر(ص) با روش انقلابی حقوق مسلمین را گرفتند و پیش‌بینی ایشان در خصوص صلح حدیبیه به واقعیت پیوست، تأکید کرد: در حال حاضر نیز همین‌طور است و با اینکه دولت به اروپا امید بسته اما باید بداند که تاریخ ثابت کرده مذاکره جواب نمی‌دهد و ما برای احیای حق خود نیاز به انقلابی‌گری داریم.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در جنگ هم تا جایی که مقاومت می‌کردیم پیروز بودیم و حق خود را می‌گرفتیم، اما با مذاکره چیزی عاید کشور نمی‌شد، خاطرنشان کرد: قرارداد گروگان‌ها و مذاکره درباره آنها را همه به یاد دارند که وقتی گروگان‌ها تحویل داده شدند چیزی عادی کشور نشد و اگر امروز دادگاه صالحه‌ای تشکیل شوند این افراد قابل مؤاخذه هستند.