بدترين پروژه ها عليه روحاني را افراطيون مدعي اصلاحات اجرا كردند


خبرويژه 
بدترين پروژه ها عليه روحاني را افراطيون مدعي اصلاحات اجرا كردند  11 خرداد -97
سربازجو شريعت نداری که مبتلا به بیماری هاری است  فقط منتظر است تا  نکته ای از درون مطبوعات یا گفته های مهره های مدعی اصلاح طلب کشف کند که  مورد تمایل وی نمی باشد . سپس  پارس کنان و موضع تناقض آمیز  حمایتی نسبت به خودی ها ولی علیه  رقیب کیش داده وپاچه گیری می کند.
عضو شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان درباره «پروژه هاي ضدروحاني» قلمفرسايي کرد.
    عبداله ناصري (عضو دو حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب) در روزنامه اعتماد و زير همين عنوان و پروژه هاي ضدروحاني مي نويسد:

    يک جريان سياسي خاص با توجه به شرايط فعلي کشور، راهبرد جديدي را براي جلوگيري از اتمام دوره رياست جمهوري حسن روحاني طراحي کرده است. مباحثي همچون جهت استعفا يا فشار سياسي بر رئيس جمهور در همين راستا طراحي و نقل محافل سياسي و رسانه اي شده است.

    وي مي افزايد: اين پروژه اجرا نخواهد شد. آنچه اهميت دارد اين است که مسئله اي که آقاي روحاني را تهديد مي کند کارنامه ايشان است نه پروژه هاي ضدايشان. اگر رئيس جمهور به سرعت اقدامات عاجل و ضروري را براي حل وفصل مشکلات کشور اجرا نکند و ضريب نارضايتي هاي عمومي را کاهش ندهد، دست مخالفان خود را براي توليد چنين ايده هايي باز خواهد گذاشت. از همين رو موفقيت روحاني وابسته به اصلاح راهبردهاي دولت و بالا رفتن ضريب کارايي دولتمردان است.

    نعل وارونه زدن اين عضو حزب منحله مشارکت درحالي است که شخص وي در کنار ابراهيم اصغرزاده، از اصلاح طلباني بودند که با گستاخي گفتند «دولت روحاني، رحم اجاره اي اصلاح طلبان است.» افراطيون مدعي اصلاحات با همين نگاه اجاره اي و مهره چيني در دولت و گذاشتن پوست خربزه سياست بازي و افراطي گري زير پاي روحاني و دولت وي، موجبات ناکارآمدي دولت مدعي اعتدال را فراهم کردند و بنابراين مي شود گفت بدترين پروژه ها عليه روحاني را که مي تواند به قيمت حيثيت وي تمام شود، به اجرا گذاشتند. به همين دليل هم کسي چون زيباکلام در سالگرد انتخابات مي گويد اگر فردا انتخابات برگزار شود، روحاني 10ميليون راي هم نمي آورد.