پیگیری وعده‌های سه وزیر جدید در سامانه پایش



پیگیری وعده‌های سه وزیر جدید در سامانه پایش  7آذر-97 
برنامه پایش
​رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: وعده‌های سه وزیر جدید اقتصاد، صمت و تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان پایش می‌شود.
به گزارش ایسنا، غلامحسین جمیلی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان از مردادماه امسال به صورت رسمی در زنجان راه‌اندازی شده که این سامانه، پیگیری و تحقق گفته‌ها و وعده‌های مسئولان را به سهولت در اختیار عموم قرار خواهد داد.
این مسئول با بیان اینکه سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان وظیفه پیگیری و مطالبه وعده‌های داده شده در زمان مقتضی را بر عهده دارد، ادامه داد: این سامانه با هدف تقویت نظارت مردمی و پاسخ‌گویی مسئولان و جلوگیری از وعده‌های غیرکارشناسی و غیرعملی راه‌اندازی شد که کارکرد آن رصد و پایش وعده‌ها در مرحله نخست و پیگیری آن و بررسی دلایل عدم تحقق وعده‌ها در مرحله دوم است.
وی افزود: امکان درج وعده‌ها و قول‌های مسئولان استان‌های سراسر کشور در حوزه اقتصاد و تجارت در این سامانه از طریق همکاری اتاق‌های این استان‌ها فراهم شده است و این سامانه به آدرس http://spvm.ir  در دسترس عموم مردم است.
جمیلی با اشاره حضور سه وزیر جدید دولت در وزارتخانه‌های اقتصاد، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار، تعاون و رفاه‌اجتماعی در اتاق بازرگانی برای گرفتن رای اعتماد بخش‌خصوصی پیش از رای اعتماد مجلس، تصریح کرد: در همین راستا وعده‌های و قول‌های این سه وزیر در سامانه پایش و پیگیری می‌شود و وزرای پیشنهادی در این جلسات وعده‌هایی دادند که اگر عملی شود، تحولی در وضعیت اقتصاد کشور ایجاد خواهد کرد، به همین جهت این وعده‌ها با دقت و جدیت در این سامانه پیگیری خواهد شد.
وی یادآور شد: جلوگیری از اعلام وعده‌های ناممکن و انجام نشدنی، ارتقای سطح پاسخ‌گویی مسئولان، تطبیق گفتار و عمل مسئولان با قوانین و مقررات، افزایش اعتماد عمومی به نظام و دولت از جمله اهداف سامانه پایش وعده‌های مسئولان است.
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، خاطرنشان کرد: واضح است که در مقطع حساس کنونی و پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی، دشمنان تنها راه تزلزل پایه‌های حکومت اسلامی را تضعیف بال اعتماد و حمایت مردمی از این انقلاب و القای ناکارامدی نظام و سلب اعتماد مردم از طریق وعده‌های نشدنی و غیر قابل تحقق می‌دانند که به طور حتم یکی از راهکارهای آن‌ها برای ضربه زدن است.