كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 6 دی - 97
كيهان و خوانندگان
رحلت جانگداز دانشمند مجاهد و برجسته عالم تشيع حضرت آيت ا... هاشمي شاهرودي رضوان ا... عليه، آن اسوه صبر و تلاش و زهد و برادر سه شهيد، را به علماي اسلام به ويژه رهبر فرزانه و حكيم و ملت بزرگ كشورمان تسليت و از حضرت حق علو درجات براي آن يار سفركرده مسئلت مي نمايم.
4190?0917
در حال حاضر در منطقه شرايط خوبي براي كشور ما به وجود آمده متاسفانه دولت آقاي روحاني نمي تواند يا نمي خواهد از اين ظرفيت ها استفاده بكند و تمام چشم و گوش خود را متوجه غرب و غربي ها كرده است.
2770?0912
چرا مي گويند ترامپ احمق و ديوانه است؟ اتفاقا خيلي هم عاقل است! چرا؟ چون وقتي موشك در 5 كيلومتري پايگاه آمريكايي ها در سوريه فرود آمد دمش را روي كولش گذاشته و مي خواهد فرار را بر قرار ترجيح دهد.
طاهري- ملاير
در بودجه 98 كه در تاريخ 97/10/4 توسط رئيس جمهور تقديم مجلس شوراي اسلامي شد 50 درصد بودجه دفاعي كشور به ويژه سپاه را كاهش داده اند! معلوم شد كه دولت نه تنها مشكل اقتصادي جامعه و منطقه را نمي بيند بلكه از تهديد هاي امنيتي كشورمان نيز با خبر است!
حسامي
سال هاست ايران دشمني خودش را با رژيم كودك كش و جنايتكار اعلام كرده است و تمام دنيا هم مي داند كه اين رژيم خبيث بسياري از نخبگان جهان به ويژه جمهوري اسلامي را با ترور از بين برده است. چرا جناب ظريف در گفت وگو با فرانسوي ها، منكر دشمني ما با اين رژيم جعلي شده است؟!
گروسي
آقاي ظريف يا به خاطر خستگي ناشي از سفرهاي مذاكراتي برجام دچار فراموشي شده و يا اينكه به خاطر زندگي در آمريكا بيانات امام راحل(ره) در اوايل انقلاب به گوشش نرسيده است كه در مصاحبه با روزنامه فرانسوي مي گويد ما كي خواهان محو اسرائيل شده ايم؟! امام راحل فرمودند؛ اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود. چرا بنياد حفظ و نشر آثار امام راحل(ره) با بودجه ميلياردي در برابر تحريف سخنان امام راحل(ره) سكوت اختيار كرده است؟!
7899?0919
آقاي ظريف جمله حضرت امام خميني(ره) كه فرموده اند اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود را به جمله «محو خواهد شد» تحريف كرده است. با اين تحريف ها و وادادگي ها چه چيزي به دست آورده اند؟ آيا غير از اين است كه جسارت دشمن بيشتر مي شود؟
4587?0912 و 8853?0921
اميدوارم مجلس شوراي اسلامي با توجه به شرايط اقتصادي كشور، بودجه سال 98 را با دقت لازم تصويب كند. به ويژه بودجه نهاد رياست جمهوري را حاتم بخشي نكنند كه مردم به شدت در فشارند!
طباطبايي قمي
رئيس جمهور در مجلس گفتند، دولت گران اداره مي شود! و آموزش و پرورش را مثال زدند! چرا به جاي خصوصي سازي آموزش و پرورش به خصوصي سازي واقعي و همراه با نظارت دقيق خودروسازي، فوتبال، پتروشيمي فكر نمي كنند؟! با خصوصي سازي آموزش و پرورش تيشه به ريشه آموزش و پرورش مي زنند!
0626?0913
دولت با اقداماتش دلار را گران كرد در نتيجه قيمت اجناس و كالاها بالا رفت حال كه قيمت دلار پايين آمده هيچ چيز ارزان نمي شود بنويسيد سياه كردن مردم بهتر از اين ممكن نيست. البته مردم از هرچه اصلاح طلب و غرب زده است بدشان آمده و متنفر هستند.
5271?0912
بي تابي آقاي حضرتي از نمايندگان مجلس براي فراري دادن نماينده بي ادب و زياده خواه سراوان طبيعي نيست چه بسا با بالارفتن اين پرده فسادهاي ديگري از جنس شهرام جزايري و... آشكار شود.
1156?0939
بي كفايتي مديريتي از اين بيشتر كه قيمت مرغ به كيلويي 14 هزار تومان برسد. كنترل قيمت گردو، پسته و انواع خشكبار توسط دولت پيشكش آيا از عهده كنترل قيمت مرغ هم عاجزند؟ بنويسيد اين حقوق هايي كه دولتمردان ماهيانه مي گيرند اگر كاري نكنند، نمي تواند حلال باشد.
1638?0938
در تاريخ 97/10/2 مرغ در رفسنجان به كيلويي 14 هزار تومان رسيد. چرا مجلس اقدامي نمي كند؟ مرغ 5 هزار توماني چرا بايد سه برابر شود.
عليزاده- رفسنجان
بسياري از مردم زير چرخ هاي تورمي ناشي از تدابير دولت تحت فشار سنگين قرار گرفته و زندگي بر آنان بسيار سخت شده است. خيلي راحت مي شد جلوي اين فشارها را گرفت و نگذاشت به زندگي مردم آسيب وارد شود مشكل اين است كه دولتمردان هم نمي خواهند هم نمي توانند.
9786?0912
اقدام ستاد پيگيري قاچاق براي جمع آوري پوشاك قاچاق از بازار قابل تقدير بوده و حركتي انقلابي در جهت اشتغالزايي و رونق گرفتن اقتصاد در كشور مي باشد و اميدواريم تداوم داشته باشد.
4070?0918
سيستم فروش بليط قطار تغيير كرده و ديگر كد ملي نمي خواهد. اين امر كار نيروهاي امنيتي و انتظامي را دشوار مي كند. آيا حذف كد ملي صحيح است؟
6331?0912
چرا دولت براي كنترل بازار اقدامي نمي كند؟ اگر قادر به كنترل بازار نيست پس حداقل به سبك شهيد رجايي كالاهاي ضروري را كوپني كند.
5401?0912
وام ازدواج 15 ميليون توماني جوانان پول يك دستگاه يخچال نمي شود. مسئولان امر كاري بكنند. در حال حاضر 37 سال سن دارم  و نتوانسته ام ازدواج بكنم.
3885?0936
حضور روزانه 40-50 معتاد و فروشنده مواد در اطراف پايانه خاوران در شرق تهران، چهره زشتي به محل داده است. كانكس ناجا در چند متري اين افراد قرار دارد. با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در تاريخ 97/10/2 با فرماندهان ارشد ناجا، اين منطقه و مناطق ديگر را از آلودگي هاي اعتياد و... پاكسازي كنند.
سوري
وزارت راه و شهرسازي از آبان ماه 1383 عمليات احداث جاده اراك- فرمهين را به طول 43 كيلومتر شروع كرده ولي با گذشت 14 سال هنوز به اتمام نرسيده است. چرا؟!
5560?-0918
كاموافروشي هاي حسن آباد تهران، نخ پشم تركيه را كيلويي 250 هزار تومان مي فروشند! لطفا مسئولان دولتي كمي هم به فكر توليد داخلي روستايي و عشايري باشند تا محصول خود را در بيابان رها نكنند!
2712? 0918
شركت سايپا از دادن دعوت نامه آبان ماه براي تحويل پرايد خود داري مي كند. به نظر مي رسد مي خواهند با به تاخير انداختن زمان تحويل آن را مشمول افزايش قيمت بكنند. چرا مسئولان امر با اين تخلفات برخورد نمي كنند؟
3519?0911
اطلاعات دارويي 1490 وزارت بهداشت مدام در حال پاس دادن بين خود و اطلاعات دارويي دانشگاه مي باشد. يك ماه است كه به دنبال دارويي هستم كه در بازار سياه به وفور هست ولي در داروخانه ها نيست آخر رانت و قاچاق  و اختلاس دارويي تا كي قرار است تداوم يابد؟!
2809?0912
چرا دولت وقتي قول مي دهد به قول خود عمل نمي كند؟ مگر قرار نبود تا پايان آذرماه 97 بسته حمايتي بازنشستگان و مستمري بگيران پرداخت شود؟
6580?0912
در دهستان قلعه شاهين از توابع سر پل ذهاب عده اي زمين خوار تا نزديكي آب رودخانه زمين ها را به تصرف درآورده  و غصب كرده اند. مسئولان اداره جنگل ها و مراتع پاسخ بدهند با اين بي قانوني ها چه كرده اند؟
2753?0918