سگ‌گردانی در تهران ممنوع شد


فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌و‌گو با  خبر گزاری پاسداران فارس:سگ‌گردانی در تهران ممنوع شد10 بهمن – 97
 فرمانده نیروی انتظامی که مدافع گشت های سرکوبگر ارشاد است که رفتار باغ وحشی دارند به دستور بیت خامنه ای و پاسداران حضور زنانخ انگی در خیابان را ممنوع کرده است چون هدف اعمال سیاست رعب ووحشت درجامعه است. 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با افرادی که در اماکن عمومی اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.
سگ‌گردانی در تهران ممنوع شد
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با افرادی که در اماکن عمومی اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.
 فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس با اخذ مجوز از دادستان تهران، با افرادی که در اماکن عمومی مانند پارک‌ها سگ گردانی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست؛ خاطرنشان کرد:حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودروها انجام خواهد شد.
گفتنی است شهروندان در سامانه فارس من با طرح موضوعی با عنوان« قدغن کردن ورود سگ به پارک‌های عمومی» گفته‌اند که: با عنایت به شلوغی شهرهای بزرگ و آلودگی های طول هفته و ... مردم دوست دارند همراه خانواده و آشنایان خود آخر هفته چند ساعتی در پارک محل زندگی خود به تفریح بپردازند ولی متاسفانه برخی با نادیده گرفتن این حق خانواده ها و بی توجه به فرامین دین اسلام که سگ را نجس تلقی می کند و به پیروی از ماهواره ها و به سبک زندگی غربی اقدام به آوردن سگ به پارک ها می کنند.
این مساله باعث شده خیلی از مردم از امدن به پارک خوداری کنند لذا از مسئولین شهرداری و مجلس شورای اسلامی می خواهیم که با شدت با این مساله برخورد کنند.