كيهان و خوانندگان


 دروغ نامه  کیهان 11 بهمن - 97
كيهان و خوانندگان
* نيروهاي مسلح و دانشمندان كشور در اين 40 سال غيرممكن ها را ممكن كردند. يكي بعد از ديگري افتخار آفريده و دنيا را به شگفت و تعجب واداشته اند. چرا بايد دولت آقاي روحاني با بي تدبيري و سوءمديريت براي توزيع گوشت مردم را هر روز در صف هاي طويل نگه دارد و با اين كار به حيثيت نظام ضربه بزند؟ صداقت داشته باشند و كار را به اهلش واگذارند. نيروهاي انقلاب خيلي راحت اين مشكلات را حل مي كنند.
بوربور
* آيا دولتمردان خجالت نمي كشند در فصل سرما مردم را براي چند كيلو گوشت يخي هر روز چند ساعت به صف مي كنند. اگر برخي از نفوذي هاي در دولت هدفشان علامت دادن به بيگانگان براي فشار بيشتر است كور خوانده اند و نتيجه نخواهند گرفت.
2696?0912
* وزراي دولت، كاش در نامه به رهبري به جاي درخواست پذيرفتن FATF راه كاري با تكيه بر امكانات بي شمار داخلي براي برون رفت از مشكلات ارائه مي كردند
4610?0902
* هم در برجام با آمريكايي ها و هم در برجام با اروپايي ها رهبر معظم انقلاب فرمودند خوش بين نيستند و زمان صدق پيش بيني معظم له را به اثبات رساند. ولي دولت همچنان با آزمون و خطا خسارت زيادي به كشور و ملت وارد مي كند.
3107?0902
* دولتمردان مرعوب غرب مرتب جامعه را وسوسه مي كنند كه در صورت عدم تصويب لوايح پالرمو و CFT براي  كشور و مردم مشكل بوجود خواهد آمد. بنويسيد مگر مشكلي هم مانده كه دشمنان در توان شان باشد و بر عليه ايران به وجود نياورده باشند.
9590?0914
* طيف اكثريت نمايندگان چگونه از سخنان آقاي ظريف در تاريخ 97/11/8 قانع شدند كه بسياري از مردم قانع نشدند؟! وقتي دلسوزان نظام و حتي برخي دولتي ها اذعان مي كنند خسارت محض، دستاورد هيچ؟! چطور آقاي ظريف مدعي است برجام سود فراواني داشته است؟
صادقي از فريدن - فرخي از تهران
* آقاي ظريف بعد از چند سال مذاكره با آمريكايي ها وبه رغم همه هشدارهاي رهبري و انتقادهاي دلسوزانه منتقدين در پاسخ به تعدادي از نمايندگان مجلس گفته آمريكا زير قول خود زد و برجام نتيجه نداد. اگر ايشان واقعا متنبه شده چرا براي تصويب پالرمو و CFT اين طور خودش را به آب و آتش مي زند؟
علي محمدي
* حال كه بازي برد برد آقاي رئيس جمهور به دليل بي توجهي به نصايح دلسوزانه رهبري و انتقادهاي منتقدين به باخت برد تبديل شده چرا اين خار را از گلوي مردم و نظام بيرون نمي آورند كه همگان راحت بشويم. چرا مرتب بر زمين ماسه اي چنگ مي زنند؟
0969?0919
* برخي از مديران كه در اين دولت طرح نرماليزاسيون را دنبال مي كنند حتما با خارج هماهنگ هستند. البته به رغم همه اين سنگ اندازي ها انقلاب پيش خواهد رفت.
2686?0913
* جناب ظريف! چه شده شما را كه در مجلس شوراي اسلامي، چهره تان خشن و برافروخته مي شود و در برابر جنايتكاران عالم مثل كري بشاش و خنده رو هستيد! آيا فراموش كرده ايد «اشداء علي الكفار و رحماء بينهم» را! باز هم توصيه مي كنيم مواظب باشيد كلاه گشاد ديگري اروپا مثل برجام سرمان نگذارد.
طباطبايي
* دولت الان هم تمام تعهدات داده شده به خارجي ها در FATF را انجام داده و مي دهد. اگر دولت براي تصويب FATF تلاش مي كند به خاطر آن است كه در آينده مسئوليت تمام اين خسارت ها را به گردن نظام بيندازد و از خودش سلب مسئوليت نمايد.
5364?0912
* نتيجه بازي ايران و ژاپن پاسخ به كساني بود كه بر اين عقيده اند كه با شاهد مثال آوردن از فوتبال مي گفتند بايد كارشناس خارجي آورد تا نتيجه گرفت. ژاپن مربي داخلي داشت برد و ما مربي خارجي داشتيم و باختيم! اگر حضرات اجازه دهند كه مديران جهادي بر سر كارآيند و استعدادهايشان را بروز دهند خواهيد ديد كه چيزي در حد معجزه در مديريت ها بروز مي كند.
9251?0937 و احمدزاده
* همه كساني كه دلارهاي نفتي را به حلق مربي خارجي فوتبال ريختند در رنج هاي مردم محروم جامعه مسئول هستند خدا مي داند با اين پول هاي هدر داده شده چه كارهاي بزرگي در سطح كشور مي توانستيم انجام بدهيم و رنج مردم را كاهش بدهيم.
2986?0915
* آقايان روحاني و جهانگيري رئيس شوراي عالي مجازي و مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتي پاسخ دهند در عمل به رهنمودهاي واضح مقام ولايت در اين دو حوزه چه كارهايي انجام داده اند؟ دشمنان نظام اسلامي و ملت ايران جنگ فرهنگي را از طريق فضاي مجازي و اقتصادي آغاز كرده اند و محرز است كه در مقابله با آنان نخستين و اثرگذارترين قاعده اين است كه رهنمودهاي رهبري اجرا شود؟!
نوربخش- مشهد مقدس
* ديپلمات هاي كشورمان در مقابل خواسته غربي ها كه دنبال ايجاد محدوديت در توان دفاعي ايران هستند به عنوان مقابله به مثل بايد خواستار محدوديت توان دفاعي آنان بشوند. بايد از حالت انفعال بيرون بيايند و برخورد فعال داشته باشند.
گيلاني
* اصلاح طلبان كه يارانه را گداپروري تلقي مي كردند حالا كارشان به جايي رسيده كه گوشت را با قيمت گران و با ارائه كارت ملي با صف هاي طولاني و يا منت به مردم مي دهند! اگر اين كار توسط نيروهاي انقلابي مي شد حقيقتا چه مي كردند؟!
7956?0935
* اگر بعضي از دولتمردان اين دولت بي درد نباشند در چنين وضعيتي حاضر نخواهند شد جشن تولد خود را در كاخ سعدآباد برپا كنند و عده اي برايشان چاپلوسي كرده و كف و سوت بزنند.
0339?0916
* از روزهاي شروع به كار دولت تدبير گوشت نيز همانند دلار در حال صعود بود. تا اينكه تقريبا به سه برابر قيمت رسيد بنده در عجبم كه چرا وقتي كارد به استخوان مي رسد به فكر حل مشكل مي افتند؟!
1648?0915
* برخي نفوذي ها كه قبله آمالشان آمريكاست خيلي كارشكني كردند كه راهپيمايي با شكوه اربعين حسيني شكل نگيرد و يا كمرنگ برگزار شود كه الحمدلله از سال هاي قبل با شكوه تر برگزار شد و حالا همان ها با ايجاد نارضايتي مثل افزايش ناگهاني قيمت اقلام ضروري در تلاشند تا از شكوه دهه فجر امسال بكاهند... مردم با بصيرت در صحنه هستند و براي آب و غذا انقلاب نكرده اند ان شاءا... فشرده و يا صلابت شركت خواهند كرد به مسببان مشكلات و موانع بر سر راه انقلاب اسلامي خود پاسخ لازم را خواهند داد.
7345?0912
* از تيتر رونامه هاي زنجيره اي نتيجه مي گيريم كه سلسله سرسپردگي، نوكر صفتي، بي ارادگي و... فقط به دوره پهلوي ملعون ختم نمي شود!
6858?0919
* فيلم مستند فراز چهلم كه به مناسبت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي تهيه شده كاري فاخر و تاثيرگذار مي باشد. تماشاي اين برنامه از سيماي جمهوري اسلامي را به همه به ويژه نسل سوم و چهارم انقلاب توصيه مي كنم.
9786?0912
* رهن مسكن در محدوده ميدان شهدا متري دو ميليون تومان است! با اين وضعي كه وزير مستعفي براي ما درست كردند چگونه قشر ضعيف و كارگر توان اجاره 30-40 متري را دارد؟!
مرتضي پاشا- طاها حيدري
* نانوايي هاي شهرستان سيرجان كرمان قيمت نان را 50 درصد افزايش داده اند. هيچ مسئولي پاسخگو نيست. به نظر مي رسد كه دولت با دست خودش دنبال ايجاد نارضايتي در جامعه است.
خواجويي
* استخدام پيماني دانشجو معلم به جاي استخدام رسمي خلاف دفترچه كنكور است. مسئولان آموزش و پرورش اگر چنين قصدي داشتند چرا از روز اول اين موضوع را صادقانه به مخاطبين خود منتقل نكردند؟
8741?0902
* از وزير ارتباطات درخواست مي شود در تامين كارت تلفن به قيمت مصوب جدي تر باشد. از آنجايي كه بسياري از افراد از كارت تلفن استفاده مي كنند به ويژه سربازان، متاسفانه كارت 5 هزار توماني را دلالان به 17 هزار تومان رسانده اند! كه تاريخ انقضاي آن هم گذشته است؟!
1883?0912