پاتك پليس به 210 سارق و مجرم حرفه اي در تهران

پاتك پليس به 210 سارق و مجرم حرفه اي در تهران 9 اسفند-97
نتیجه 40 سال اینگونه پاتک زدن های نیروی انتظامی چه بوده است؟
رئيس پليس پايتخت از دستگيري 210 نفر از مجرمان و سارقان و مالخران حرفه اي در سطح پايتخت خبر داد.
به گزارش ايسنا، سردار حسين رحيمي در هفتمين مرحله از اجراي طرح برخورد با سارقان، مالخران و مجرمان حرفه اي كه ديروز در محل پليس آگاهي پايتخت برگزار شد، گفت: در اجراي اين مرحله از طرح بالغ بر 210 نفر از مجرمان و سارقان و مالخران حرفه اي دستگير شدند.
رحيمي با بيان اينكه اين افراد تا كنون به بيش از دو هزار فقره سرقت اعتراف كرده اند، افزود: برخي از دستگيرشدگان در قالب 48 باند فعاليت داشتند و همچنين 128 نفر از مجرمان سابقه دار هستند.
وي با بيان اينكه 56 خودرو نيز از اين افراد توقيف شده، خاطرنشان كرد: دو قبضه سلاح كمري و 300 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه از جمله اقلام مسروقه مكشوفه از آنان است.
به گفته رئيس پليس پايتخت، اين افراد به اتهام جرائمي چون سرقت، زورگيري، قتل، جعل و كلاهبرداري و... دستگير شده اند و در ميانشان پنج قاتل نيز حضور دارد.
رحيمي ادامه داد: سه گروه نيز قصد سرقت مسلحانه را داشتند كه در عملياتي پيشدستانه و قبل از هر اقدامي دستگير شدند.
وي تاكيد كرد كه اجراي اين طرح ها در آينده ادامه خواهد داشت و پليس اجازه اقدامات مجرمانه به سارقان و برهم زنندگان آرامش شهروندان را نخواهد داد.
رئيس پليس پايتخت درباره طرح هاي پليس براي شب عيد، اظهار داشت: طرح هاي ويژه پليس در حوزه انتظامي و ترافيكي براي شب عيد از 23 بهمن ماه آغاز شده و مشخصا پليس در 211 مركز عمده خريد طرح هاي خود را اجرا كرده و اين مراكز تحت پوشش قرار گرفته است،ضمن اين كه طرح هاي ترافيكي نيز آغاز شده و همكاران من براي اين ايام در آماده باش كامل هستند.

رحيمي در مورد فعاليت شركت هاي هرمي نيز هشدار داد و گفت: مردم بدانند كه اين نوع شركت ها به جز يكي دو نفر حلقه نزديكشان، سود نمي رسانند و 17 عضو يك شركت هرمي كه اقدام به اغفال شهروندان و كلاهبرداري از آنان كرده بودند شناسايي و دستگير شدند.