مشکلی اصلی آمریکا استقلال ایران است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: دلیل اصلی دشمنی آمریکا شعارهای مرگ بر آمریکا نیست بلکه استقلال کشور ایران است. 9 اردیبهشت -98
این پاسدار با پاک کردن صورت مسأله تلاش کرده تا اقدامات تروریستی وهسته و موشکی پاسداران که موجب توی لیست تروریستی گذاشته شدنش از سوی آمریکا شده با ادعای استقلال کشور عوض شود.
مشکلی اصلی آمریکا استقلال ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ظهر امروز در آئین تجلیل از کارگران برتر کارخانه زرماکارون مستقر در ساوجبلاغ گفت: طبق گفته سیاستمداران آمریکا سه اصل عبور از خط قرمز اروپا، سرپیچی از دستورات دشمن و استقلال ایران و انقلاب اسلامی دلیل اصلی دشمنی آمریکا است و این سه اصل گلوی آمریکا را می فشارد چرا که نمی خواهد استقلال و خودکفایی ایران را درک کند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه غرب اعلام می کند جهان یک دهکده بزرگ و آمریکا دهخدای این دهکده است، تصریح کرد: 40 سال است که بغض و کینه تمام نشدنی آمریکا علیه ملت ایران ادامه دارد و تنها خدمت مسؤولان به مردم ایران است که می تواند در مقابل این حجم از دشمنی ها بایستد.
سردار مولایی ادامه داد: در این برهه از زمان تمام خواسته ها و نیازهای کشور در داخل تولید می شود و ایران نه تنها مستقل فعالیت می کند بلکه سعی دارد این فرهنگ را در جهان نیز القاء کند اما امروز دشمن قصد منحرف و متوقف کردن ما را دارد.
وی بیان کرد: هدف بعدی دشمن توقف فعالیت های موشکی لیزر و حتی سلول های بنیادین است چرا که با استقلال ایران مشکل دارند و دشمن اعلام کرده مجازات و تحریم ایران درس عبرتی خواهد بود برای سایر کشورهایی که سودای استقلال در سر دارند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: فرد دیگری از صاحب نظران غربی اعلام کرده است که انقلاب اسلامی ایران نقطه آغازین جنگ پنهانی در جهان خواهد بود.
سردار مولایی با بیان اینکه 40 سال مقابل تحریم ها تاب آورده ایم گفت: 200 میلیون دلار به صورت روتین صرف هزینه دشمنی ها با ایران است.
وی در بخش پایانی سخنان خود ترامپ را دیوانه خواند و اظهار کرد: جوانان کشور و ظرفیت های طبیعی ایران می تواند موفقیت جمهوری اسلامی را هر روز بیش از پیش ارتقاء دهد چرا که ما در کشور همه چیز برای موفقیت داریم.