شهرداری سنندج: هفته آینده قضیه سگ‌های ولگرد در سنندج تعیین تکلیف می‌شود

فارس من/شهرداری سنندج: هفته آینده قضیه سگ‌های ولگرد در سنندج تعیین تکلیف می‌شود   11 اردیبهشت -98
مسوول روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری سنندج گفت: هفته آینده دغدغه سگ‌های ولگرد در شهر سنندج به صورت ویژه تعیین تکلیف می‌شود.
فارس من/شهرداری سنندج: هفته آینده قضیه سگ‌های ولگرد در سنندج تعیین تکلیف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طی چند روز اخیر شهروندان سنندجی در راستای دغدغه‌شان اقدام به ثبت سوژه‌ای با عنوان «سگ‌های ولگرد آرامش را بر سنندجی‌ها سلب کرده‌اند» مبنی بر نگرانی در خصوص مشکلات و آسیب‌های بهداشتی و اجتماعی حضور سگ‌های ولگرد در معابر و خیابان‌های سنندج در بخش فارس من در خبرگزاری فارس نمودند.
صلاح وکیلی مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سنندج به دنبال پیگیریط خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت:  این موضوع در هفته آینده تعیین‌تکلیف می‌شود.
وی افزود: با حضور خبرنگاران و تشکل‌های زیست‌محیطی جلسه ویژه‌ای در هفته آینده برگزار خواهد شد.
وکیلی اعلام کرد: تصمیماتی نیز برای ایجاد کمپ نگهداری و دیگر اقدامات علمی و بهداشتی صورت گرفته است که هفته آینده به صورت رسمی به شهروندان اعلام خواهد شد.
وی در پایان سخنان خود از خبرگزاری فارس به عنوان رسانه‌ای پیشرو در خصوص پیگیری مطالبات مردمی یاد کرد و بخش جدید فارس من را نیز ظرفیت بسیار بزرگی عنوان کرد که دستگاه های خدمت‌رسان را با مردم بیشتر نزدیک خواهد کرد و مشارکت مردمی را در توسعه جامعه ارتقا خواهد داد.