نامه‌هاوصدای شما

 بدون اطلاع‌رسانی و آموزش
پس از حذف به اصطلاح پارکبان‌ها از سطح شهر و معابر عمومی، تابلوهایی منقش به تصویر از دوربین جهت پارک خودروها در تمامی خیابان‌ها حتی در جوار مراکز خرید، درمانی، میادین میوه و تره‌بار و حتی کوچه‌های مجاور و... آن هم بدون هرگونه اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم نصب شده و خودروی پلیس راهور مجهز به دوربین تصویربرداری از پلاک خودروها در زیر این تابلوها هر روز در ساعت‌های مختلف دیده می‌شود.رانندگانی که آدرس و تلفن جدید خود را در اختیار پلیس راهور نگذاشته‌اند، چگونه می‌توانند از وضعیت جریمه‌ها از طریق پیامک اطلاع یابند؟ آیا قبل از اجرای این طرح، بهتر نبود آموزش‌های لازم از طریق رسانه‌های صوتی، تصویری و نوشتاری به رانندگان انجام می‌شد تا کمتر شاهد سردرگمی‌ها باشیم. پارک خودروها در خیابان‌ها آن هم با پرداخت هزینه اشکالی ندارد، اما در مراکز درمانی و میادین میوه و تره‌بار در واقع به نوعی اجحاف به مردم است!ایرانی – تهران
*یک شهروند تهرانی: این روزها سر هر چهارراه در تهران کودکانی اغلب افغانستانی و پاکستانی را مشاهده می‌کنیم که به تکدی‌گری مبادرت می‌کنند و به زور از سرنشینان خودروها پول طلب می‌کنند و بزرگترهای آنان هم در چند متری از آنان مراقبت می‌کنند تا پول‌ها را از آنان بگیرند. در این میان بالاخره معلوم نشد که چه سازمان و نهادی مسئول جمع‌آوری این کودکان متکدی و حامیان آنان از سطح شهر است؟
*
علی از تهران: برخی از مجتمع‌نشینان متاسفانه در محل‌های سکونتشان سگ و گربه و بعضی دیگر در پشت‌بام منازلشان کبوتر نگهداری می‌کنند و موجب اذیت و آزار همسایگان می‌شوند. نبود قانون جامع تملک آپارتمان‌ها و اجرای مقررات آپارتمان‌نشینی، باعث مشکلاتی برای همسایگان می‌شود، مردم در صورت مواجه شدن با اینگونه مسائل باید به کجا مراجعه کنند؟