کشف بیش از 40 کیلوگرم هروئین و شیشه در آبیک


کشف بیش از 40 کیلوگرم هروئین و شیشه در آبیک10مرىاى-98
نسبت به کشف 30 تن مواد مخدر در هرمزگان کشف 40 کیلو گرم هروئین و شیشه درآبیک ناچیز است و گزارش کردنش  موجب لوث شدن  کشفیات  چندین ده تنی موادمخدر نیروی انتظامی می شود و برایش خیلی افت دارد.
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 40 کیلو و 799 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان آبیک و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.
کشف بیش از 40 کیلوگرم هروئین و شیشه در آبیک
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سردار "مهدی حاجیان" با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت فردی در خصوص تولید و خرید و فروش مواد مخدر بررسی دقیق موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم به طور شبانه‌روزی محل فعالیت فرد مورد نظر در یکی از روستاهای شهرستان آبیک شناسایی و پس از هماهنگی قضایی 2 اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آبیک و یک اکیپ از عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک عملیات غافلگیرانه در محل مورد نظر حاضر و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
حاجیان تصریح کرد: در نهایت با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از محل مقدار 28 کیلو 960 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و همچنین 11 کیلو و 839 گرم شیشه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه در راه مبارزه با سوداگران مرگ مانند گذشته پیشتاز بوده و از امکانات لازم در این راه استفاده و از همکاری مردم برای پیشگیری و مبارزه با فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر استقبال خواهد کرد.