در جریان نظام و انقلاب ایران هیچ بن‌بستی وجود ندارد

در جریان نظام و انقلاب ایران هیچ بن‌بستی وجود ندارد 8شهریور-98
 فرافکنی شده است . برای اینکه رژیم ولایت فقیه آنچنان دچار بحران وبن بست شده است که دو شیخ کلیدی فاسد منصوبان خامنه ای رمال در قوه فاسد قضاییه علیه هم افشاگری و تیغ کشی کردند وتاتوانستند برسر وروی رهبر ام الفسادشان خامنه ای گلاب زدند.
امام جمعه نطنز گفت: در جریان نظام و انقلاب هیچ بن‌بستی وجود ندارد و باید راه را ادامه داد و به مشکلات مردم رسیدگی کرد.
در جریان نظام و انقلاب ایران هیچ بن‌بستی وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز با بیان این‌که در آستانه ماه محرم قرار داریم، ماهی که همه مسلمانان و شیعیان جهان اندوهگین آقا اباعبدالله الحسین هستند، اظهار داشت: باید فرهنگ عاشورایی را در ماه محرم در جامعه ترویج دهیم و سبک زندگی آقا اباعبدالله الحسین (ع) را برای مردم تبیین کنیم.
امام جمعه نطنز با بیان این‌که امروز مردم تشنه معرفت عاشورا هستند، افزود: باید برای ترویج فرهنگ عاشورا از اجتماعات ماه‌های محرم و صفر و عزاداری‌های مردم استفاده کنیم و فرهنگ عاشورا را برای مردم تبیین کنیم.
وی با تبریک هفته دولت به دولت‌مردان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولتمردان در حال فعالیت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم هستند، اما آنچه که ما از دولتمردان انتظار داریم آن است که در جریان نظام و انقلاب هیچ بن‌بستی وجود ندارد و باید راه را ادامه داد و به مشکلات مردم رسیدگی کرد.
 یعقوبی با اشاره این‌که سپاه با ساقط کردن پهپاد آمریکایی و  توقیف کشتی انگلیسی اقتدار نظام را در دنیا ثابت کرد، بیان کرد: تیم دیپلماسی ما امروز می‌تواند به بهترین وجه ممکن، کشورهای آمریکا و اروپا را منفعل کند.
 امام جمعه نطنز با بیان این‌که مقام معظم رهبری به دولتمردان تأکید کردند که به حواشی نپردازید و متن جامعه را در نظر بگیرید و خود را برای خدمت به مردم در ادامه راه مجهز کنید.
وی با بیان این‌که به عنوان امام جمعه نطنز وظیفه دارم از ظرفیت جوانان استفاده کرده و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را عملیاتی کنم، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان مظهر ایستادگی و مقاومت در منطقه تبدیل شده و ما وظیفه داریم قدردان این اقتدار باشیم.
یعقوبی پیرامون حضور در نطنز و انتخاب به عنوان امام جمعه جدید این شهر گفت: بسیار خوشحالم که در شهری مسؤولیت گرفته‌ام که نمونه کوچک شده ایران است و مظهر مقاومت و ایستادگی است.
امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: این شهر به عنوان شهر اولیا الله در کشور مطرح است، وجود چندین امامزاده و چندین عالم جلیل‌القدر و بزرگ در نطنز نشان از فرهنگ غنی این شهر دارد که امیدوار هستم، بتوانم با کمک این مردم به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم.