تحریم ظریف تلاشی ناموفق برای جلوگیری از صدای حق طلبی ملت ایران است

یک وارونه گویی دیگر مشابه خالی بندی روحانی شده است. چون ازیاد نرفته ظریف به خاطر مواضع برجام و آمریکا چندده بار از سوی نمایندگان  مجلس ارتجاع فراخونده شده وپس از سین  جین یا بازجویی کردنش  مورد اتهامات بسیار سنگین واقع شده است .
تحریم ظریف تلاشی ناموفق برای جلوگیری از صدای حق طلبی ملت ایران است
تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم مردن تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی آن را تلاشی مذبوحانه و ناموفق برای جلوگیری از صدای حق طلبی ملت ایران دانست.
علی نجفی خوشرودی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: این، تحریم شخص ظریف نیست بلکه اقدام و تلاش ناموفقی است برای جلوگیری از صدای حق طلبی ملت ایران که دکتر ظریف آن را نمایندگی می کرد.
نماینده مردم بابل در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان ملل در خاک امریکا مستقر است و این امر با روح منشور ملل متحد و مقررات بین الملل مغایرت دارد و یک علامت سوْال برای میزبانی امریکا نسبت به نشست های بین المللی و فعالیت های سازمان ملل متحد به وجود خواهد آمد.
وی با اشاره به اینکه پیشتر هم برخی مقامات جمهوری اسلامی در فهرست تحریم قرار گرفته اند، ادامه داد: در فهرست تحریم های امریکا قرار گرفتن راه به جایی نخواهد برد و در عمل جز اینکه امریکا و دولت این کشور را در سطح افکار عمومی جهانیان بیش از پیش بی اعتبار می کند، هیچ نتیجه ای حاصل نخواهد شد.
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امریکایی ها و مردم دنیا متوجه هستند دکتر ظریف در سیاست خارجی یک مبنای عقلانی را دنبال می کند و مقامات جمهوری اسلامی بارها بر گفت وگو و احترام متقابل تاکید دارند و این جزو سیاست های جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: بنابراین، اقدام مذبوحانه امریکا در تحریم وزیر امور خارجه ایران، هم به جهت نقض موازین بین المللی و هم افکار عمومی و مغایرت آن با احساسات حق طلبانه آزادیخواهان در دنیا یک اقدام باطل و بی نتیجه ای خواهد بود.