دشمن، کانون خانواده را هدف قرار داده است

اعتیاد رو به گسترش  در جامعه  تبدیل  به یکی از پارامترهای از هم پاشانیدن خانواده ها شده است . این مقوله موازی فقر وبیکاری شده است که بسترساز سرقت ودزدی ها و تن و کلیه ونوزادفروشی و گور وکارتن وخودرو خوابی وکودکان کارخیابانی  وحتی افزایش آمار طلاق شده است که در مجموع به ارکان خانواده هاضربه وآسیب  جدی  وارد کرده است. ریشه این پدیده ها بی عدالتی و تبعیض وفساد فراگستر ازصدرتاذیل رژیم و لایت فقیه درهمه سطوح می باشد . همچنین سانسور وسرکوب دو همزاد دوقلواند که پیام وعملکردشان زندان و اعدام است . خوب آیا  عامل این دشمنی با خانواده ها داخلی یاخارجی است؟ برای چه برای خنثی کردن نقش واقعی رهبران و کارگزاران 40 ساله رژیم ولایت فقیه  و بسترسازی فیلترکردن  فضای مجازی  به دشمن بیرونی نسبت داده می شود؟
دشمن، کانون خانواده را هدف قرار داده است
یزد- ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمنان برای ضربه‌زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی، کانون گرم خانواده را هدف حمله فرهنگی و رسانه‌ای خود قرار داده است.
حجت‌الاسلام محمدقمی پنجشنبه‌شب در همایش فعالان فرهنگی و اجتماعی یزد که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد افزود: استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به کانون خانواده به دنبال تغییر سبک زندگی با برنامه‌های سوء فرهنگی است
وی ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود و تضعیف بنیان خانواده از طرح‌ها و برنامه‌های مختلف با بهره‌گیری از فضای‌مجازی و برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای استفاده می‌کند.
این مسئول اظهار داشت: برای پیشگیری و مقابله با تهدید فرهنگی و اجتماعی دشمنان باید همه افراد، تشکل‌ها و نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی وارد میدان فعالیت شوند.
قمی بیان داشت: در راس تمام نیروهایی که باید در این جنگ تلاش مضاعف داشته باشند به یقین نقش روحانیان و طلاب نسبت به دیگران مهم‌تر است.
وی تصریح کرد: برخورد با جنگ‌نرم دشمنان به نیروهای آماده و توانمند فرهنگی نیاز دارد و باید در این خصوص اقدام کرد.
در این نشست برخی دغدغه‌های فرهنگی فعالان اجتماعی استان ارائه شد.
استان یزد ۲ هزار طلبه و روحانی و ۲۰۰ تشکل فرهنگی دارد.