نامه‌ها و صدای شما

عرضه کارت تلفن پنج هزارتومانی با هشت برابر قیمت!
چند روز پیش گوشی همراهم خاموش شد. برای تماسی ضروری به دنبال کارت تلفن عمومی گشتم. به مغازه‌های متعددی مراجعه کردم اما غالباً کارت تلفن نداشتند. در نهایت مغازه‌ای را یافتم که کارت تلفن پنج هزارتومانی را به قیمت چهل هزارتومان عرضه می‌کرد!حیران و متعجب پرسیدم: چرا به چنین قیمتی عرضه می‌کنی؟!گفت: کمیاب شده، دست دلال افتاده، خودم هم گران می‌خرم!پرسیدم: اصلاً کسی با چنین قیمتی از تو می‌خرد؟!گفت: بله! مثلا به کار آنهایی که در زندانند و به تلفن همراه دسترسی ندارند یا کسانی که از کسی طلبکارند و نمی‌خواهند طرف مقابل شماره‌شان را بشناسد، می‌آید!از وزارت ارتباطات می‌خواهم تا ضمن بررسی این موضوع و حل این مساله، درباره علت آن توضیح بدهد.یک شهروند قمی
: *یک مغازه‌دار از خیابان قزوین تهران: موش‌ها این روزها در اغلب جوی‌های آب خیابانهای تهران از جنوب شهر گرفته تا بالاها جولان می‌دهند و ظاهراً مبارزه با آنها هم در اولویت برنامه‌های شهرداری نیست! موش جانوری چندش‌آور و از همه بدتر عامل انتقال بیماری‌هاست و تکثیر آنها سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد. تذکر بدهید تا فکری برای این معضل بشود.
*
یکی از اهالی منطقه: به نماینده مجلس اردستان بگویید همان‌طور که جهت عمران و آبادانی جاده ظفرقند تلاش نمودید، برای آسفالت جاده «مهراندوه» و «زیارتگاه» نیز تلاش نمایید.