ورود دادستانی به ماجرای اهانت به کودک زباله‌گرد

ورود دادستانی به ماجرای اهانت به کودک زباله‌گرد11 آذر-98
قبل از ورود واکنشی دادستانی البرز وابسته  به قوه فاسدقضاییه باید ریشه یابی شود دلیل زباله گردی کودکان چیست؟چرا باید کودک به جای رفتن مدرسه و پشت میز درس کلاس بودن به دلیل فقر ومحرومیت خانوادگی راهی خیابان شود تااز طریق زباله گردی  کسب  درآمدناچیزی برای کمک خانواده  کند . سپس  مورد تحقیر  یک ریشوی  بدبخت بیکار دچار مشکل روحی و روانی  یا معتاد قرارگیرد تاتوی زباله دانی انداخته و موجب خنده شود .آنگاه فیلمش درفضای مجازی گذاشته شود که به دلیل انتقادات کاربران فضای مجازی  دادستانی البرز مجبور به ورود به این موضوع  وشناسایی و دستگیری  کودک زباله گرد تحقیر وآزاردهنده  شود؟ حتی اگر کودک زباله گرد جزو مهاجران افغانی باشد که جوانان ونوجوانان شان  درمشهد وقم لز سوی پاسداران به زور به سوریه اعزام می شوند تا کشته شود یا درکنارپاسداران  قرارگیرند  ومرتکب جنایت  کشتن معترضان ماهشهری شود . این عمل تحقیر کننده و آزاردهنده با کودک زباله گرد محکوم است ومقصراصلی رژیم ضد بشری ولایت فقیه است.
دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از ورود دادستانی به ماجرای اهانت به کودک زباله‌گرد خبر داد و گفت: پرونده قضایی تشکیل شده است.
ورود دادستانی به ماجرای اهانت به کودک زباله‌گرد
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، در فضای مجازی کلیپی در حال دست به دست شدن است که ماجرای اهانت یک جوان را به کودکی نشان می‌دهد؛ در این کلیپ کودک توسط یک جوان به سطح زباله شهری انداخته می‌شود و در میان خنده‌های اطرافیان و جوان خاطی، خودش بیرون می‌آید.
وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی نیز از شکایت از اهانت کننده به کودک زباله‌گرد خبر داد و گفت: اگر این فرد شناسایی شود، حتما از وی شکایت می‌کنیم.
حاجی رضا شاکری دادستان عمومی و انقلاب استان البرز در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس گفت: در رابطه با این موضوع، پرونده قضایی تشکیل شده است.
وی افزود: این فرد خاطی هنوز دستگیر نشده اما دادستانی به این ماجرا ورود کرده است.
این درحالی است که برخی منابع خبری از دستگیری جوان اهانت کننده به کودک زباله گرد خبرداده بودند.