امنیت کشور برقرار است، مسؤولین به فکر معیشت باشند

امنیت کشور برقرار است، مسؤولین به فکر معیشت باشند  10 دی-98
مشنگ بازی و هذیان گویی پاسداران  سوپر مشنگ انتها ندارد . برای اینکه قتل عام کردن 1500 نفر در چندروز  چگونه به معنی برقراربودن امنیت در کشور می باشد که ادعایش شده است؟
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امنیت در کشور برقرار است، گفت: مسؤولین کشور به فکر امنیت اقتصاد مردم و معیشت باشند.
امنیت کشور برقرار است، مسؤولین به فکر معیشت باشند
به گزارش خبرنگار فارس در بجنورد سردار رمضان شریف ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۹ دی‌ماه اظهار کرد: این حضور همگانی یک پیام بسیار معناداری برای کسانی که طبل اختلاف در کشور می‌کوبند دارد که ببینند در مراسم ۹ دی، حضور همه آحاد مردم شفاف است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوصشان مردم خراسان شمالی گفت: رهبر انقلاب فرمودند که خراسان شمالی گنجینه معرفت‌ها و فرهنگ‌هاست و این نشان از جایگاه رفیع این مردم است.
وی در خصوص فتنه ۸۸ تصریح کرد: آمریکایی‌ها رسماً اعلام کرده‌اند که در فتنه ۸۸ دست داشته‌اند و حوادث آن طراحی دشمن بوده و هست و ادامه دارد اما به برکت بصیرت و آگاهی و شجاعت ملت ایران برهه این حوادث کاهش پیداکرده و هشت ماه طول نمی‌کشد بلکه در ۴۸ ساعت جمع می‌شود و دشمن دیگر قدرت ایجاد فتنه و خطر را ندارد و مردم ما فهمیم تر از آن‌ هستند که فریب امثال مریم رجوی و مسیح علینژاد که تفاله‌های صهیونیست‌اند را بخورند.
شریف خاطرنشان کرد: سردار سلامی در سفری که به استان داشتند گفتند: اگر در دو سه نقطه کشور حرکت جهادی داشته باشیم یکی از آن استان‌ها خراسان شمالی است.
وی تأکید کرد: اینجا جای آن است که بپردازیم به آن نکته که همواره تأکید رهبر انقلاب بوده و هست و آن تلاش برای رفع مشکل معیشتی مردم کشورمان است و با صدای بلند اعلام کردیم که امنیت در کشور  برقرار است، مسؤولین کشور به فکر امنیت اقتصاد مردم و معیشت مردم باشند.
سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: دشمن منتظر این است که کجا میدانی بدهیم تا فتنه‌های خود را پیاده کند و گاهی هم دشمن طراحی‌های خودش را مجبور است برای بهره‌گیری از حوادث زودتر شروع کنند.