امام جمعه اندیمشک:دشمن به انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دوخته‌است


برای سفید سازی  کارنامه بسیار ننگین و خونسین غیر قابل دفاع حاکمان رژیم ولایت فقیه بیش از 40 سال است که ازترفند تبلیغاتی دشمن خارجی استفاده شده است درحالی که مردم ایران می دانند دشمن شان کیست برای همین دراعتراضات خود فریادمی زنند دشمن ما همین جاست ؟
امام جمعه اندیمشک:دشمن به انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دوخته‌است
اندیمشک - ایرنا - امام جمعه اندیمشک با اشاره به لزوم برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفندماه گفت: دشمنان نظام اسلامی به حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دوخته‌اند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری شامگاه یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر اندیمشک در فرمانداری افزود: مردم ایران اسلامی در طول چهار دهه انقلاب از آزمون های سختی سربلند بیرون آمده اند.
وی بیان کرد:دشمن برای ایجاد ناامیدی و تضعیف کشور و ملت تلاش می کند و اغتشاشات هم برنامه دشمن برای شکاف بین مردم و مسئولان بود که شکست خورد.
امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: انتخابات آتی یک امتحان برای مردم است و بی شک ملت ما همچون همیشه در این آزمون بزرگ با سرافرازی سبب ناکامی دشمن خواهد شد.
وی دهه فجر امسال را نسبت به سالهای گذشته حائز اهمیت دانست و افزود : با توجه به نزدیکی این دهه در سالجاری با انتخابات، باید برنامه های فرهنگی دهه فجر برنامه هایی همراه با بصیرت و معرفت افزایی باشد.
فرماندار اندیمشک نیز در این نشست گفت: با وجود تلاش گسترده دشمن برای ناامید کردن مردم از انقلاب ، ملت همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام ایستاده است.
پیمان جهانگیری افزود:راه و مسیر ملت مشخص است . حضور مردم در برنامه های مختلف نشان دهنده اعتقاد ملت به آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: مردم در چنین روزی بصیرت و اعتقاد خود را به نمایش گذاشتند.
جهانگیری در بخش دیگری با تاکید بر مشارکت جدی در برنامه های دهه فجر گفت: کمیته های مربوطه مشخص شده و این کمیته ها باید با تهیه یک برنامه مدون برای این ایام، بار دیگر اهداف والای انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی را در قالب برنامه های فرهنگی تبیین کنند