هر کس با تخصص خود در انتقام خون سردار سلیمانی مشارکت کند

مگر مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری پاسدار محافظ سپاه قدس  پاسدار تروریست کشته شده قاسم سلیمانی می باشد که چنین فتوای هنری- پاسداری داده است؟
هر کس با تخصص خود در انتقام خون سردار سلیمانی مشارکت کند
تهران- ایرنا- مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: هر فرد ایرانی می‌تواند با فعالیت در گروه تخصصی خود انتقام سردار شهید قاسم سلیمانی را از آمریکا بگیرد.
کوروش زارعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه موضوع شهادت سردار قاسم سلیمانی قطعا بر هنر؛ به ویژه تئاتر تاثیرگذار است تصریح کرد: هنرمندان می توانند با تولیدات ضد استکباری در زمینه های هنری از جمله ادبیات، موسیقی، تئاتر و سینما به مبارزه بپردازند.
هر کس با تخصص خود در انتقام از آمریکا برای این اقدام مشارکت خواهد داشت و در تئاتر نیز با تولید نمایش اقدام به انتقام خواهیم کرد.
این کارگردان تئاتر با بیان اینکه سردار سلیمانی محور مقاومت کشورهای اسلامی بود و توانست محور مقاومت را در خارومیانه به وجود آورد خاطرنشان کرد: تمام استعمارگران و مستکبران ناقض حقوق بشر هستند و شاهد همراهی محور مقاومت با یکدیگر بودند؛ آدم هایی که ریگی به کفش دارند از این شرایط می ترسند به همین دست به اقدامی خلاف ادعاهای بشری خود شدند.
وی با تاکید بر اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و پیشینیان وی ظالم و ناقص حقوق بشر بودند اظهار داشت: اتحاد و همدلی از عراق آغاز شد و در یمن، لبنان، فلسطین و سایر کشورهای منطقه ادامه پیدا کرد و براساس تحلیل من منشا اغتشاشات آبان ماه نیز از عراق جرقه خورد تا بتوانند به ایران بکشانند و در آخر نیز به شهادت سردار مقاومت ختم شد.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینکه مستکبران جهانی ضربات زیادی از ایران خورده اند تاکید کرد: ملت ها و جبهه مقاومت همراه شدند و هر روز وحدت امت اسلامی بیشتر و داعش نیز  نابود شد و تمام این اتفاقات برای آمریکا که خود را کدخدای جهان می داند شکست بزرگی بود که نتوانست آن را تحمل کند و در نتیجه دست به این اقدام تروریستی زد اما نباید فراموش کند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموند انتقام سختی گرفته خواهد شد.
آنها تصور کردند با شهادت سردار سپاه جبهه مقاومت در هم خواهد شکست اما سخت در اشتباه هستند؛ زیرا شهید سلیمانی در میان مسلمانان تقسیم شده است تنها یک فرد محسوب نمی شود؛ او در میان تمام مردم آزادی خواه جهان تکثیر شده و باید بدانند سلیمانی های بسیاری داریم که اینگونه جان خود را فدا می کنند.
وی افزود: مستکبران جهانی فکر می کنند با شهید کردن یک سردار همه چیز تمام شده اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی به سرعت جانشین ایشان را منصوب کردند ایران بیدی نیست که به این بادها بلرزد و در هر شرایطی اقدامی سریع خواهد داشت.
نفرت از اقدام آمریکا به مشتی آهنین تبدیل خواهد شد
 زارعی گفت: همه چیز حاکی از این است که ما آماده ایم و هیچ خللی در نیروهای مقاومت وارد نخواهد شد؛ بلکه بیشتر آماده انتقام هستیم انتقامی که سخت خواهد بود همانطور که در شعارهای امروز مردم این خون خواهی دیده می شود.
کارگردان نمایش آینه تاکید کرد: آمریکا با حمله روز جمعه و شهادت سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با این عمل تنفر ملت ایران، مردم خاور و ملت اسلامی را برانگیخت و گور خود را کند.
وی با بیان اینکه این تنفر تبدیل به مشت آهنینی خواهد شد که در مسیر انتقام خیلی کار ساز خواهد افزودسردار سلیمانی نمرده است بلکه زنده در کنار ملت ایران و نیروهای جبهه مقاومت خواهد بود تا روز به روز دست مستکبران از کشورهای اسلامی کوتاه تر شود.
سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهبادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
آیین‌ تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش شنبه (چهاردهم دی) در شهرهای کاظمین، کربلای معلی و نجف اشرف و روز گذشته پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان و مشهد مقدس و امروز در تهران برگزار می‌شود. همچنین قرار است سپهبد قاسم سلیمانی فردا (سه شنبه، هفدهم دی) در کرمان محل تولدش به خاک سپرده شود
رهبر انقلاب اسلامی روز جمعه و همزمان با شهادت سردار سلیمانی در حکمی سردار اسماعیل قاآنی را به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند. در حکم رهبر انقلاب آمده است: «درپی عروجِ شهید عالی‌مقام سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرافراز سرتیپ اسماعیل قاآنی که در شمار برجسته‌ترین فرماندهان سپاه در دفاع مقدس بوده و در طول سالیان متمادی در نیروی قدس در کنار سردار شهید در منطقه خدمت کرده است می‌سپارم
ایشان در این حکم تصریح کردند: «برنامه‌ آن نیرو عیناً همان برنامه‌ دوران فرماندهی شهید سلیمانی است. از همه‌ همکاران آن نیرو حضور و همکاری آنان را با سردار قاآنی خواهانم و توفیق و تأیید و هدایت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم