دولت از دیپلماسی ذلت دست بردارد

رمز پیروزی ملت ایران گفتمان مقاومت است/ دولت از دیپلماسی ذلت دست بردارد 11-بهمن-98
 دیپلماسی ذلت و خواری ویرانه کردن  کشور 41 سال است که زیر چتر خائنانه  ووطن فروشانه سیاست جنگی- تروریستی – هسته ای – موشکی با پوشش  دین ابزاری و شعار تبلیغاتی ضدآمریکایی و نابودی اسراییل اعمال شده است.
امام جمعه کرج گفت: عنصر اصلی که به رهبری امام راحل و همراهی مردم مقدمات پیروزی بر طاغوت را فراهم کرد، گفتمان مقاومت بود.
رمز پیروزی ملت ایران گفتمان مقاومت است/ دولت از دیپلماسی ذلت دست بردارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه جوان ها تاریخ قبل از انقلاب را مطالعه کنند تا ببینند چه فضاحتی در کشور حاکم  بود گفت: لیستی نمایندگان مجلس شورای ملی آن زمان، توسط سفیر آمریکا و انگلیس تعیین می‌شد و اختیاری در سران کشور و مردم نبود.
امام جمعه کرج گفت: عنصر اصلی که به رهبری امام راحل و همراهی مردم مقدمات پیروزی بر طاغوت  را فراهم کرد، گفتمان مقاومت بود. مقاومت ضرورتی است که سعادت دنیا و آخرت را تامین می‌کند و تعالی، خوشبختی و سربلندی انسان در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، مادی و معنوی در سایه فرهنگ مقاومت امکان پذیر است.
حسینی همدانی با اشاره به آیات قرآن در موضوع مقاومت افزود:  خداوند متعال، توحید را کنار مقاومت قرار داده است چراکه مقاومت روحیه ایثار را در انسان تقویت می کند، به او عزت و کرامت نفس می دهد، بین افراد جامعه همدلی ایجاد میکند، عزت اجتماعی را بالا میبرد، به نابودسازی کفر سرعت می‌بخشد، و در عرصه های اجتماعی ضمن دفاع از مظلوم تهدیدات و تجاوزات دشمنان را از بین می برد.
امام جمعه کرج با بیان اینکه  مخاطب اصلی این پیام ملت ها هستند ادامه داد: در قانون اساسی نظام اسلامی در بیانات حضرت امام و مقام معظم رهبری، مقاومت مبنای دینی و قانونی دارد. با توجه به همین مبنا است که صدور انقلاب اسلامی را با تکیه بر اصل امر به معروف و نهی از منکر از اهداف انقلاب می دانیم.
امام جمعه کرج با اشاره به مباحثی که در خصوص مذاکره با آمریکا مطرح شد تصریح کرد: چرا منفعل عمل می کنید؟ چرا نسنجیده سخن می‌گویید؟ می‌گویند دولت ترامپ می تواند گذشته خود را اصلاح و تحریم ها را لغو و به میز مذاکره برگردد!  هنوز چهلم قاسم سلیمانی نشده دنبال چه هستید؟ درباره چه چیزی می خواهید با آمریکا مذاکره کنید؟ جواب خود را که گرفته اید قبل از این گفته بود که من جانشین سردار سلیمانی را هم ترور خواهم کرد، این دیپلماسی بی غیرتی  را تمام کنید به اسم دیپلماسی با عزت مردم بازی می کنید.
حسینی همدانی گفت: دشمن وقتی مستقیما وارد عمل شده و رئیس جمهور آمریکا اعلام می‌کند با دستور من قاسم سلیمانی ترور شد شما باید آرایش جنگی داشته باشید حتی در فضای دیپلماسی.
وی بیان داشت:  آمریکا در شرایط کنونی دنبال مذاکره است تا امتیاز بگیرد و الان وقت سخت گفتن از موضع ضعف نیست. آمریکا باید از این منطقه خارج شود شما باید به دنبال این باشید.
حسینی همدانی تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت روز به روز در منطقه ریشه دار تر می‌شود و همین امر آمریکا و هم پیمانانش را دستپاچه کرده است. دشمنان در مقابل مقاومت دست به اقداماتی زدند هزینه های زیادی درست کردند جنگ های نیابتی فراهم کردند اما به برکت مقاومت در فلسطین، لبنان، افغانستان، پاکستان، نیجریه کشمیر هسته های مقاومت شکل گرفتند و آرمان های الهی را که از انقلاب اسلامی آموخته بودند در کشورشان احیا کردند. همین آرمان است که یمن را در برابر این همه فشار استوار نگه داشته است.
خطیب جمعه کرج با انتقاد از طرح آمریکا و اسرائیل موسوم به «معامله قرن» گفت: همین طرح را بیش از دو سال است که رونمایی می کنند تا شاید نجاتی در منطقه برای خود ببینند اما راه نجاتی برای آنان وجود ندارد باید بدانند که باید منطقه را ترک کنند چرا که اگر خودشان اینکار را نکنند محور مقاومت به خفت آن ها را بیرون خواهد کرد و البته ضرب آهنگ در به دری آنها شروع شده است و حرکت ایران موجب شد ابهت آمریکا را در دنیا بریزد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: چرا قدرت ما را ضعیف نشان می دهید؟ من با گفتمان خفت و ذلت کار دارم با شخص کار ندارم.گفتمان انقلاب اسلامی از اول تا به امروز گفتمان مقاومت، عزت، صلابت و مقابله با ظلم و ستم و استکبار بوده است. الان زمان مذاکره نیست از این نعمت های الهی که خدا فراهم می کند تا ضربات نهایی را به دشمن بزنید استفاده کنید.
امام جمعه کرج با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور در خصوص انتخابات و شورای نگهبان گفت: این سخنان خدشه دار کردن سلامت انتخابات و ایجاد دو قطبی برای خودداری از پاسخگویی درباره وضعیت معیشتی، قاچاق و واردات کالاهایی است که در داخل تولید می شود
حسینی همدانی گفت:در فضای مجازی هم صحبت هایی می شود که چون نامزدهایی تأیید شده سابقه اجرایی زیادی ندارند پس بهتر است در جای دیگری رأی دهیم، این مطلب درست نیست و کسانی که این حرف را می زنند دلسوز استان نیستند، نماینده باید سواد قانونگذاری و توان نظارت داشته باشد، پاک دست بوده و تحت تاثیر قدرت و ثروت قرار نگیرد و مراقب باشید دشمن مردم را نسبت به شرکت در انتخابات دلسرد نکند.