روحانی: باید پاسدار نظام و خواست عامه مردم باشیم


روحانی باوجود اینکه می داند  پس ازتجربه 41 ساله که ملت ایران ازعملکرد ضدمردمی و ضدمنافع ملی رژیم ولایت فقیه کسب کرده اند که بیش از6 سال آن مربوط به کارنامه مردودی وی می شود .دیگر روضه خوانی های شعاری- تبلیغاتی بایدپاسدار نظام که درست است وخواست عامه مردم که نادرست وادعای وارونه است هرگز خریدار ندارد .چون هدف حفظ نظام ضدمردمی وضدمنافع ملی ولایت فقیه است.
روحانی: باید پاسدار نظام و خواست عامه مردم باشیم
تهران-ایرنا- رییس جمهوری صبح امروز در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور گفت: باید پاسدار اسلام، نظام، جمهوریت، نظر و خواست عامه مردم باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد گفت:  شرایط امروز ما با همیشه متفاوت است ما در آستانه سی و هفتمین انتخابات ملی هستیم.  از آن انتخابات اولی که در فروردین سال ۵۸ شروع شد که با همه پرسی و رفراندوم شروع شد؛ بعضی‌ها از کلمه «رفراندوم» خوششان نمی‌آید اما پایه انتخابات ما از رفراندوم بود از همه پرسی شروع شده است. نظام ما روی رفراندوم است و پایه اصلی آن رفراندوم است و آن همه پرسی اول بود که تعیین کرد نظام ما جمهوری اسلامی است.
ادامه دارد...