امام جمعه گناوه: هتک حرمت مسئولان نظام خلاف شرع است

امام جمعه گناوه: هتک حرمت مسئولان نظام خلاف شرع است 9آبان-99

این آخوندمثل اینکه 41 سال خواب بوده که اکنون بیدار ومتوجه شده حرمت شکنی رایج شده است . برای همین روضه عدم حرمت شکنی مسئولان ونه ملت خوانده است.

 امام جمعه گناوه: هتک حرمت مسئولان نظام خلاف شرع است

گناوه- ایرنا- امام جمعه گناوه گفت: به تعبیر و تاکید رهبر معظم انقلاب هتک حرمت و ریختن آبروی افراد بویژه مسئولان نڟام خلاف شرع و حرام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی درخطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر گناوه افزود: انتقاد منصفانه و عاقلانه کار بسیار خوبی است اما هتک حرمت و بی احترامی به مسئولان نظام طبق فرمان معظم انقلاب روش آمریکایی‌ها است.                   

وی ادامه داد: وحدت و همدلی در برهه کنونی رمز موفقیت بر مشکلات جامعه و دسیسه‌های دشمنان است که باید همگان در اولویت اصلی خود قراردهیم.           

امام جمعه گناوه با گرامیداشت فرارسیدن ۱۳ آبان گفت: در این روز سه رویداد مهم رخ داده‌است که در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کردند.                                         

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یکی از مهم ترین رویدادهای ۱۳ آبان ۵۸ بود که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردندـ           

امام جمعه گناوه با تبریک هفته وحدت، هتک حرمت و اهانت رئیس جمهوری فرانسه به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را به شدت محکوم کرد.