پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ نامه کیهان 8 آبان - 99

پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

تحریم‌های آمریکا بر ضد نظام جمهوری اسلامی، مثل لیوان آب پر شده است که هر چقدر با پارچ در لیوان آب بریزند اتفاقی نمی‌افتد. همین مانده که ترامپ احمق بقال سر کوچه ما را تحریم کند! احمق‌تر عده‌ای واداده و نفوذی داخلی هستند که می‌خواهند نظام را به مذاکره با چنین درماندگانی مجبور کنند.
8688----0938
اصلاح‌طلبان و روزنامه‌های زنجیره‌ای در برابر هتاکی رئیس جمهور خبیث فرانسه هیچ واکنش درخور توجهی نداشتند و به سادگی از کنار آن عبور کردند! اگر یک نفر از جناح مقابل به یک فرد از آنان از گل بالاتر گفته بود آسمان و زمین را به هم می‌دوختند که به یک فرد جناح ما اهانت شده است ولی در برابر اهانت به پیامبر اعظم، خاتم‌الانبیاء و پیامبر رحمهًْ‌اللعالمین گویا هیچ اتفاقی نیفتاده است!
طاهری- عزیزآباد و زینبی و حنایی
به آقای ظریف وزیرخارجه کشورمان باید خدا قوت و خسته نباشید گفت که زحمت کشیده و با توئیت گذاشتن علیه رئیس جمهور فرانسه البته بدون ذکر نام او موضع‌گیری کرده است! حق این بود که در مقابل توهین کشور فرانسه به ساحت پیامبر اکرم سفیر این کشور در ایران اخراج بشود.
محمدی
*‌ 
بیانیه‌هایی را که مجلس منتشر می‌کند (مثل حمایت از اعزام کشتی به ونزوئلا، یا مثلا توقف کشتار مردم مظلوم یمن و...) اکثریت مجلس یعنی حدود 240 نفر نماینده امضاء می‌کنند ولی بقیه نمایندگان کجایند؟ منظورشان از رای ندادن چیست؟ اینکه دیگر مربوط به احزاب و سلیقه‌های سیاسی نیست، آخرین مورد آن هم مربوط به محکوم کردن اظهارات توهین‌آمیز ماکرون بود که باز هم تعدادی از نمایندگان امضا نکردند!
4578----021
با توهینی که دولت فرانسه به مقدسات ما مسلمانان کرده چرا دولت ایران واردات کالاهای فرانسوی به داخل کشور را ممنوع اعلام نمی‌کند؟
7512----938
 * 
نادان‌هایی که به روی خورشیدگونه پیامبر اکرم(ص) خاک می‌پاشند غافلند که این خاک به چشمان خودشان خواهد رفت. جریان حق راه خود پیدا کرده و به کوری چشم دشمنان فروغ آن هر روز بیشتر خواهد شد.
7345---0912
اگر خطری نظام را تهدید کند ما جانبازان دفاع مقدس به فرمان امام خامنه‌ای عزیز آماده جانبازی هستیم دولت نگران امنیت کشور نباشد. دولت باید همت کند اقتصاد را رونق دهد و در مبارزه با فساد با دستگاه قضایی همکاری نماید.
3949----0912 
و 4958----0916 و 2846----0935
*‌ 
دولت باید با تامین بودجه و ابلاغ دستورالعمل کمک کند تا وزارت بهداشت هزاران مبتلای روزانه به کرونا را رهگیری و راهنمایی کند تا دیگران را مبتلا نکنند و کار سخنگو در انتهای روز شرح اقدامات وزارتخانه باشد. و الا هر بیمار افراد دیگر را مبتلا خواهد کرد و کشتار کرونا قطع نخواهد شد.
دکتر یغمایی
با کاهش 50 درصدی حضور کارمندان دولت که دفعات قبل هم اتفاق افتاد ازدحام مردم و سرگردانی در ادارات مشهود بود. لازم است برخی ادارات که ارباب رجوع زیادی دارند از این امر مستثنی شوند تا باعث ازدحام و ایجاد نارضایتی مردم نشود.
8949----0912
در دفتر عقد و ازدواج واقع در تهران‌پارس تهران 50 نفر را برای مراسم عقد داخل یک اتاق جمع می‌کنند و افراد با شیرینی و میوه پذیرایی می‌شوند. نظیر این بی‌مبالاتی‌هاست که در شیوع ویروس کرونا و بالا رفتن آمار تلفات موثر است. چرا برخورد قانونی نمی‌شود؟
0458---0912
اراذل و اوباش که در منطقه تهران‌پارس تهران با چاقو به شهید محمدی حمله کرده و او را به شهادت رسانده‌اند اگر بزدل نبودند هفت نفری با سلاح سرد بر سر یک جوان نمی‌ریختند قوه قضائیه باید با قاطعیت تمام عاملین این جنایت را به سزای اعمالشان برساند.
رضوانی
با وجود اخطارهایی که داده می‌شود خصوصا زیرنویس‌های تلویزیون مبنی بر اینکه در بهشت‌زهرا محدودیت رفت و آمد هست امروز فیلمی دیدم از مراسم شب هفتم یک درگذشته و همان چادر و صندلی‌ها، همان جمعیت و... یعنی شهرداری حاضر نیست از درآمد خود بگذرد؟ این فیلمها را بقیه هم می‌بینند و همان کارها را انجام می‌دهند. همین‌گونه هست در مورد مراسم عروسی و تالارها و باغات اطراف تهران که با همان شرایط قبل از کرونا مخفیانه و یا آشکار برگزار می‌شود. لطفا مسئولین شهرداری یا نیروی انتظامی دقت بیشتری کنند.
مصطفی - تهران
در اواخر فصل کشت گندم پائیزی قرار داریم ولی هنوز کود فسفات یارانه‌ای به دست کشاورز نرسیده است. این امر باعث افت تولید گندم خواهد شد. متاسفانه گفته می‌شود واردکنندگان کود نورچشمی‌های دولتی‌اند و باید از فروش آزاد سود کلان ببرند!
اخلمدی
ولنگاری در فوتبال به جایی رسیده که برخی فوتبالیست‌ها برای فصل جدید طالب قراردادهایی بالغ بر 10 میلیارد تومان هستند آن هم به شرط دریافت 50 درصد نقدی آن! و باشگاه مالیاتشان را هم بپردازد!
6960---093 
و 4958---0916
به محضر روسای قوه قضائیه و مقننه عرض می‌کنم که دامداران در زمستان توان نگهداری دام را ندارند و باید دام خود را روانه کشتارگاه نمایند آن هم به قیمت کیلویی 40 هزار تومان تا قصاب کیلویی 90 هزار تومان بفروشد! باز هم دولت و جهاد کشاورزی مانع‌اند! لطفا به داد دامداران برسید.
8313---0919
با توجه به اینکه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی سال‌های 92 و 97 در دولت تدبیر اساسا اعتقادی به طرح مسکن مهر نداشت و در پایان نیز از اینکه حتی یک واحد مسکن هم در زمان وزارتش احداث نکرد ابراز افتخار نمود، چطور امکان دارد طی دو سال که از استعفای او می‌گذرد، دولت تدبیر یک میلیون و سیصد هزار واحد مسکونی ساخته باشد؟! آخوندی به خاطر ترک فعل، باید محاکمه بشود....
بخشی‌زاده
روغن خوراکی در اهواز پیدا نمی‌شود، نمی‌دانیم یکشبه کجا رفتند این همه روغن در انواع فروشگاه‌های زنجیره‌ای! این یک ترفند چندین ساله است که هر چیزی را می‌خواهند گران کنند ابتدا کم یا نایاب می‌کنند، بعد از آن گران می‌شود. یک روز روغن است، روز دیگر انسولین، و پس از آن تخم‌مرغ و... واقعا تاسف‌آور است.
9745---0613
آموزش و پرورش استان خوزستان حق‌التدریس از اسفند 98 تا خرداد 99 ما معلمان اهواز را که به طریقه آنلاین تدریس کرده‌ایم نمی‌پردازد. چرا باید یک معلم را برای پرداخت حق زحمتی که کشیده این طور در انتظار نشاند و حرمت او را شکست؟
چیترایی از اهواز
شهرداری تهران در خیابان شهید هرندی تهران بوستانی با وسعت زیاد افتتاح نمود که سالیان سال مرکز تجمع معتادان و موادفروشان با وضع خیلی زننده بود. از نیروی انتظامی خواهشمندیم با تدابیر امنیتی اجازه ندهند این بوستان بزرگ تبدیل به مکانی جدید برای این افراد شود و با توجه به رسیدن ایام سرما همه معتادان و کارتن‌خواب‌ها را به گرمخانه‌ها منتقل و به اصلاح و درمانشان اقدام کند.
1613---021
ریاست محترم دستگاه قضایی! سال 95 دادخواست اثبات مالکیت دادم به‌رغم اقرار فروشنده در جلسه اول به فروش سه دانگ زمین مشخص، قاضی و کارمندان با سوءاستفاده از ضعف قوانین و نبود نظارت، 4 سال ما را بازی دادند! آخرالامر هم رای حقی را صادر نکردند. فقط دو ماه در شهری غیر محل سکونتم معطل ماندم، یک هفته رئيس دادگاه نبود، یک هفته قاضی نبود، یک هفته رئیس‌دفتر نبود، ... لطفا نظارت‌ها را بیشتر کنید تا هزاران نفر سرنوشتی چون ما را تجربه نکنند.
2914---0990