مجازات قطعی عاملان و آمران جنایت و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید فخری‌زاده

اوین نامه کیهان  9 آذر -99

دو دستور  خامنه ای  در پی ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی

مجازات قطعی عاملان و آمران جنایت و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید فخری‌زاده

با نقل قول کردن کزیده های خامنه ای رمال  در تیترهای صفحات اول اوین نامه کیهان سربازجوشریعت نداری ضمن زیر سئوال بردن سایر نهادهای حکومتی ودولتی رژیم ولایت فقیه که فاقد قدرت اختیار و عمل و وجهه قانونی اند چون  رهبر ولی فقیه افوق همه شان هست. ولی از سوی دیگر مدام خامنه ای رمال رهبر انتصابی ولی فقیه بی اعتبار ورسوا ولجن مال می شود .برای اینکه ماهیت پوشالی وبی اعتباری گزیده های برجسته شده اش دراوین نامه کیهان که به معرض نمایش گذاشته می شود . برای اینکه 9ماه از پیام انتقام سخت وی درمورد کشته شدن پاسدارتروریست قاسم سلیمانی نگذشته  است که اکنون روضه تهدید مجازات قطعی عاملان و آمران ترور پاسدارموشکی- هسته ای محسن فخیمی زاده  خوانده  شده وهم مکمل انتقام شعاری- تبلیغاتی  سخت قبلی اش شده است.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی جناب آقای محسن فخری‌زاده، بر مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت و همچنین لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این شهید تأکید کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور جناب آقای محسن فخری‌زاده به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه به شهادت رسید. این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به‌خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست. دو موضوع مهم را همه‌ دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهایی که وی بدانها اشتغال داشت. اینجانب به خاندان مکرم او و به جامعه‌ علمی کشور و به همکاران و شاگردان او در بخش‌های گوناگون، شهادت او را تبریک و فقدان او را تسلیت می‌گویم و علو درجات او را از خداوند مسألت می‌کنم.
سیّدعلی خامنه‌ای۸ آذر ۱۳۹۹