نظرسنجی| رضایت سه‌پنجم آمریکایی‌ها از عملکرد دو هفته‌ای بایدن

  •  نظرسنجی| رضایت سه‌پنجم آمریکایی‌ها از عملکرد دو هفته‌ای بایدن  14-بهمن-99
  • چنانچه نظر سنجی آزاد در رژیم ولایت فقیه انجام  گیرد میزان رضایت مردم ایران از رژیم ولایت فقیه و رهبر ام الفساد خامنه ای رمال چگونه است؟
  • افکارسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد ۶۱ درصد از مردم این کشور عملکرد رئیس‌جمهور جدید خود را تایید کرده و ۳۹ درصد نیز از آن ناراضی هستند.
  • نظرسنجی| رضایت سه‌پنجم آمریکایی‌ها از عملکرد دو هفته‌ای بایدن
  • به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظرسنجی جدیدی در ایالات متحده نشان می‌دهد که سه‌پنجم آمریکایی‌ها از عملکرد «جو بایدن» به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور راضی هستند.

پیمایش مشترک نشریه «هیل» و مؤسسه «هریس ایکس» نشان می‌دهد که ۶۱ درصد از مردم آمریکا، عملکرد بایدن را طی دو هفته‌ای که از تحلیف وی می‌گذرد، مورد تایید قرار می‌دهند.

به نوشته وبگاه هیل، این نظرسنجی کاهش دو درصدی رضایت آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن نسبت به نظرسنجی یک هفته قبل از آن را نشان می‌دهد.

بر اساس نتایج این تحقیق، ۳۹ درصد از آمریکایی‌ها نیز از عملکرد دو هفته‌ای رئیس‌جمهور جدید خود ناراضی هستند.

این افکارسنجی نشان داد که حمایت از بایدن در میان هواداران و اعضای حزب جمهوری‌خواه، نسبت به تحقیق قبلی، با کاهش شش درصدی، به ۲۴ درصد رسیده است.

 

با این حال، رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا از حمایت ۹۴ درصدی در میان هم‌حزبی‌های خود برخوردار است.

به نوشته هیل، ۶۴ درصد شرکت‌کنندگان مستقل در این نظرسنجی - که تعلق خاطری به دو حزب دموکرات یا جمهوری‌خواه ندارند - از عملکرد دولت بایدن ابراز رضایت کردند که نسبت به تحقیق قبلی دو درصد افزایش داشته است.

بایدن در اولین اقدام خود بعد از ورود به کاخ سفید، ۱۷ دستور اجرایی با هدف باطل کردن اقدامات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، شامل لغو ممنوعیت مهاجرتی مسلمانان و بازگشت به توافق اقلیمی پاریس امضا کرد.

وی همچنین دو دستور اجرایی مرتبط با بحث بهداشت و درمانی امضا کرد و این دستورات را به عنوان اقدامی ضروری به منظور «جبران خسارات» تحمیل شده از سوی ترامپ بر مسائل مرتبط با درمان و سلامت توصیف کرد.  (جزئیات بیشتر)

نظرسنجی جدید مشترک شبکه خبری «ای‌بی‌سی» و «موسسه ایپسوس» نشان داد از هر پنج آمریکایی تنها «یک نفر» به  تلاش‌های بایدن برای متحد کردن این کشور اطمینان دارد.