حضور مردم در انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

حضور مردم در انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است 3اردیبهشت-1400

اعتراف شده است که وحشت از عدم حضورمردم درنمایش مهندسی 1400  به منزله علنی وشفاف شدن عدم مشروعیت رژیم ولایت فقیه است.

حضور مردم در انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است

بوشهر- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانگر پشتیبانی آنان از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به طور قطع ملت ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری رقم می زنند تا جهانیان ببینند مردم ایران همچنان پای انقلاب، نظام و رهبری خود با قدرت ایستاده اند.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سپاه یک مجموعه ویژه مدافع نظام و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همین موضوع سبب می‌شد تا پاسدارانی که از ابتدای تشکیل سپاه وارد این مجموعه می‌شدند کسانی باشند که عشق به دین، اسلام، مذهب و رهبری امت در دلشان وجود داشته باشد و تا پای جان برای حفظ این ارزش‌ها ایستادگی کنند.

دشتی ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گروهی از انسان‌هایی که وصف بسیجی داشتند و برای دفاع از نظام و رهبر  از جان خود گذشته بودند به میدان آمدند و با تشکیل سپاه، تمام همت خود را به کار گرفتند تا این نظام نوپا را حفظ کنند.

وی اظهار کرد: آن روز که سپاه تشکیل شد هرکسی وظیفه خود می‌دانست برای حفظ اسلام، انقلاب و نظام اسلامی تمام وجود خود را هزینه کند و این انگیزه  باعث می‌شد پاسداران به جبهه بروند و از نظام اسلامی دفاع کنند.

دشتی ادامه داد: هر جا در نظام اسلامی کمبودی احساس شود که نیاز به حضور سپاه و بسیج باشد این مجموعه عظیم در آن عرصه حاضر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر یادآور شد: روزی کشور در عرصه جنگ سخت و نظامی نیازمند حضور پاسداران بود که سپاه هنرمندانه در این عرصه حضور پیدا کرد و امروز نیز سپاه و بسیج در حل مسائل مختلف امنیتی، سیل، زلزله، شیوع بیماری‌های گوناگون در صحنه حاضر است و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

دشتی ادامه داد: امروز سپاه در درون محدوده کشور و یا فقط در عرصه جنگ سخت و برخورد نظامی محدود نیست بلکه در عرصه‌های گوناگون دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حضور دارد.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد دشمنان سپاه نظامی، امنیتی، فتنه‌گران و داعشی‌ها تا دشمنانی در لباس سیاست‌مدار و یا فرهنگ را دربرمی‌گیرد.

دشتی اضافه کرد: سپاهی که ویژگی بسیجی بودن را در دوران دفاع مقدس به جهانیان نشان داد امروز نیز در مهم‌ترین مراکز علمی، صنعتی و اقتصادی خود را به عنوان یک جبهه نشان می‌دهد.