پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی  دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۸- آذر-۱۴۰۰

* کشورهای اروپایی که برای آمریکایی‌ها خوش‌رقصی می‌کنند بدانند با افول آمریکا و خارج شدن این کشور از معادله قدرت مجبور خواهند شد در مقابل خواسته‌های حق ایران زانو بزنند و آن روز خیلی دور نیست.
3107---0902
*
به تیم مذاکره کننده کشورمان، سخن رهبر عزیزمان را یادآوری می‌کنم که فرمودند: جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغدادند!
دشتی- بوشهر
*
اصلاح‌طلبان غرب‌گرا مأموریت دارند به جامعه القاء کنند که حیات این ملت در دستان آمریکا و آمریکایی‌هاست. عرض می‌کنم این کار آنان از نفاق گذشته بلکه همراهی و همکاری با دشمنان این ملت است.
9970---0938
*
بدیهی است مشکلات آب زاینده‌رود در این دو سه ماه اخیر خلق نشده و حل آن هم در کوتاه مدت غیرممکن است. باید با دولت برآمده از متن مردم همکاری کنیم تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شود. مثل کرونا که ان‌شاءالله به خط پایان نزدیک می‌شود. گذشته کسانی که برای درگیری به بهانه این مشکلات فراخوان می‌دهند، ثابت می‌کند که به خون این ملت تشنه‌اند چه رسد به این که دلسوز آنان باشند.
دولابی
*
استکبار جهانی حریف بسیج، سپاه و ارتش قهرمان کشورمان نیست لذا در هر تجمع صنفی سعی می‌کند چند فتنه‌گر و منافق آموزش دیده و اجیر خود را به میان صفوف مردم بفرستد تا یک غائله‌ای راه بیندازد. ولی به کوری آمریکای جنایتکار و اذنابش انقلاب اسلامی ما برگرفته از انقلاب و کربلای امام حسین(ع) است و چنان ریشه دوانده که چندین کشوری مثل آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و به قول فرمایش حضرت آقا زمان بزن در رو تمام شد!
شکیبا
*
امیدوارم دستگاههای اطلاعاتی امنیتی با رصد دائمی توطئه‌های استکبار علیه کشورمان مانع میدان‌داری عوامل دشمن در تجمع مسالمت‌آمیز اصناف مختلف در شهرها شوند و قبل از ورود جریان نفاق وابسته به استکبار تحرک آنان را در نطفه خفه کنند.
0220---0935
و 2846---0935
*
وقتی میرحسین موسوی در فتنه 88 توهین‌کنندگان به امام حسین(ع) و عزاداران حسینی را مردمان خداجو خطاب می‌کند باید هم دست‌پروردگانش در روزنامه جمهوری اسلامی اراذل و اوباش و منافقین و اجیرشدگان استکبار را کشاورزان زحمتکش بنامند.
8288---0935
*
همه کسانی که با صنعت و تکنولوژی مرتبط بوده و سروکار دارند از اوضاع خودروسازی داخلی گلایه دارند. حضرت آقا فرمودند وقتی جوانان ما موشک نقطه‌زن می‌سازند آیا از ساخت خودروی ملی و داخلی عاجزند؟! با توجه به اینکه 10 سال آینده دیگر خودروی سوخت فسیلی نخواهد بود این خودروسازان داخلی قطعاً نه توان و نه عزم ساخت خودروی دارای سوخت غیرفسیلی را نخواهند داشت.
عشقی- وکیل
*
تا دست دلالان و واسطه‌ها از توزیع ارزاق و اجناس کوتاه نشود نمی‌توان گرانی‌ها را مهار کرد. راه‌اندازی تعاونی‌ها و فروشگاههای شهر و روستا نیز می‌تواند به مهار گرانی با توزیع اجناس و ارزاق با قیمت صحیح کمک کند.
2842---0910
*
دنیای غرب چون خالی از قهرمان‌های واقعی است مرتب اقدام به ساخت فیلم و نشر کتاب با موضوع قهرمانان تخیلی و افسانه‌ای می‌کند تا بتواند نداشته‌های خود را جبران نماید. ما ایرانیان باید قدر و ارزش یکایک قهرمانان واقعی خود چون سردار سلیمانی را بدانیم و با ابزار هنر نگذاریم فراموش بشوند.
6042---0916
*
مشاهده برخی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در زمان سخنرانی موافقان و مخالفان طرح‌های پیشنهادی یا وزرای پیشنهادی و.. هیچ توجهی نمی‌کنند و مشغول صحبت با یکدیگرند، برای ما مردم قابل هضم و پذیرش نیست.
2740---0921
*
جناب آقای اژه‌ای رئيس محترم دستگاه قضا! شناسایی و بیان مشکلات خدمت‌دهی که ملت با تمام وجود آن را لمس می‌کند قدم اول است. لطفا راه‌حل‌های امیدوارکننده را هرچه سریع‌تر عملیاتی کنید تا مردم روان شدن خدمت‌دهی را حس کنند.
سیدطباطبایی
*
اعلام شده است که احتمالا واکسن‌های تزریق‌شده به مردم در مقابله با نوع جدید ویروس کرونا که مربوط به کشورهای اروپایی و آفریقایی است، قدرت دفاع ندارند. پس ضروری است مسئولین وزارت بهداشت به کمک سایر دستگاه‌های حکومتی برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به این ویروس پای کار بیایند. فراموش نکنیم که هزینه پیشگیری بسیار کمتر از هزینه درمان می‌باشد.
6263---0938
*
حال که قرار شده به منظور جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران بودجه شرکت‌های دولتی تعدیل بشود، پیشنهاد می‌کنیم از طریق این صرفه‌جویی اولا کمکی به ازدواج جوانان بشود ثانیا حقوق پایین فرهنگیان اصلاح گردد.
الهی - معلم بازنشسته از کرمان
*
یکی از معلمان بازنشسته که از دوستان می‌باشد تعریف می‌کرد به‌رغم 40 ساعت تدریس در هفته باز نیاز به معلم برای تدریس وجود دارد. وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی بهتری برای استخدام فرهنگیان داشته باشد.
8495---0911
*
مدتی است در فاز 11 پردیس ساختمان ناقص را به افراد تحویل می‌دهند ولی افراد باید برگه محضری بدهند که ساختمان را بدون نقص تحویل گرفته‌اند؟! از وزیر راه و شهرسازی درخواست رسیدگی دارم.
مشایخی متقاضی مسکن
و جمعی دیگر از ساکنین پردیس
*
در آبان‌ماه 1399 آموزش و پرورش کهریزک ساختمان تنها مدرسه ابتدایی دوشیفته دخترانه و پسرانه شهرک توحید فیروزآباد واقع در کیلومتر 7 خیابان ورامین شهرری را که سال ساخت آن 1363 و از استحکام نسبتا خوبی برخوردار بود تخریب کرد. اکنون با گذشت یک سال و اندی هیچ اقدامی در جهت ساخت مدرسه صورت نگرفته است. این روستا زیر نظر بخشداری قلعه‌نو و فرمانداری شهرری است.
حمیدرضا شهبازی
*
با بسته شدن یا کم شدن شعبه‌های فروش نفت سفید، این روزها اگر کسی نیاز به نفت داشته باشد (برای مصارف گوناگون) نمی‌داند کجا باید مراجعه نماید. در این موارد خاص باید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کند.
2143---0913
*
از رئیس سازمان صداوسیما درخواست می‌شود به وضعیت استخدامی کارکنان قدیم و جدید حق‌الزحمه‌ای و برنامه‌ای رادیو، به‌خصوص در مراکز استان‌ها رسیدگی کنند.
محمود بلیغیان - اصفهان